خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

قدرت ، قدرت ، قدرت ...ماکه اهل این صحبتا نبودیم ولی هر روز که مردمو میبینم به هر زبونی که بتونن و با رفتارشون میگن که باید قدرت داشته باشی، هر طوری که شده وگرنه به هیچ دردمون نمیخوری  و من  مدتیه دنبال راه درستش میگردم.




+هروقت میام و میخوام پست بذارم  اونجا که نوشته "انتشار" یاد شعر یغما گلرویی میفتم که میگفت هر روز به قتل میرسم و شعر من فقط به انتشار شعله کبریت میرسد....

و اینکه سال 97 رو کاریش ندارم خیلی تاثیری نداره به جز اینکه یادآوری کنه بعد چهارم زندگی که زمان باشه داره میره پیش میره و بقیه ابعاد هم باید باهاش پیش برن و همینجوری نذاریم روزامون شب شه و عیره.


و اینکه "من که از این فاصله غارت زده چشم تو ام گر به دیدار تو افتد سر وکارم چه کنم؟!

  • یکی دیگر

نظرات  (۱)

انتشار...
یاد وقتایی می‌افتم که هر چند ساعت یه بار میومدم پست می‌ذاشتم و انتشار، انتشار، انتشار
حالا ولی
سکوت...
پاسخ:
انشاالله که سکوتتون طولانی نمیشه و مثل قبل پر قدرت میبینمتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی