خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

یادت رفته از بس نبودیم...

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ
دوست دارم سکوت کنم  ، دیگه توان نوشتن ندارم به جاش بخونم همه داستان های تاریخ رو به هر زبونی که نوشته شده ، تو هر ژانری و برای هر رده سنی .. این روزا دوست دارم بهترین خواننده   باشم تا بهترین نویسنده

پ.ن :سلام بعد از مدت مدیدی برگشتم ، البته نکته مهمی نیست ، ما هم کس مهمی نیستیم" ولی" میخواستم بگم بیشتر بنویسید.
  • یکی دیگر

نظرات  (۲)

:))
خوش برگشتین
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی