خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

دانشگاه ازاد چخبرشه اینهمه شهریه میگیره ؟!

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ

یک میلیون و اندی پول هزینه" شهریه ثابت" کاردانی به  کارشناسی؟ شهریه ثابت یعنی همینجوری باید بدی تا بذارن انتخاب واحد کنی !!
بعدش تازه میرم توی "شهریه متغیر "که هر واحدی میگیریم بستگی به عملی یا تئوری بودنش حدودا بین پنجاه تا صد تومن میشه و ما هر ترم معمولا 20 واحد میگیریم" است."



و در نهایت توجه شما رو به این نکته جلب میکنم که حقوق کارگرا معمولا ماهانه حدود یک میلیون میباشد "است" و شما خود پیدا کنید پرتقال فروش را..

  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

اووووووووه شهریه ثابت اینقدر زیاد :|||||
پاسخ:
بله است.
باشد که رستگار باشید:|

پاسخ:
دو ترم دیگه ایشالا :))

من بیشترین شهریه ثابتی که دادم صد تومن بود ک باز زیاد بود D:
پاسخ:
:))
خیلی زیاده.منم به همین دلیل ترم تابستونی برنداشتم.حالا بااینکه من دولتی ام
پاسخ:
اصن  یه وضی...
قبول دارم زیاده ولی کسی که میره دانشگاه آزاد تا حدود زیادی اذیت شدنش حقشه (من چقدر خبیثم)
پاسخ:
::)))
من که نمیرم خبر هم نداره اما واقعا زیاده.🙁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی