خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

نه ، جدی اگه سکوت کنه چی؟

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

یروز میرم بش میگم : عاشق شده ام بر تو، تدبیر چه فرمایی/ از راه صلاح آیم یا از در رسوایی؟؟؟؟؟


پیش خودش میگه : جواب ابلهان خاموشیست :)


:|



+یاد رایو چهرازی افتادم اونجاش که میگه :  "یروز رفتیم دمش، بش گفتیم ببخشید چته ؟" " گفت:ها ؟چی شده ؟ چی ؟ با منی؟ ...

  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

من چیزی نفهمیدم یا پست گیج کننده بود ...!
پاسخ:
نمیدونم والا حضرات بلاگر اینجا اگه نظری دارند بفرمایند  :|

البته بنظر من تو سعی نکن توی پستای من دنبال چیزی باشی چون من خودمم هدف خاصی ندارم از این نوشتنا / صرفا جهت تخلیه خیلی از حرفهای نگفته...
اون عکس بغل وبلاگ عالیه :-"
پاسخ:
مرسی :)
سکوت علامت رضاست
از راه صلاح آی
پاسخ:
نه جدیدا سکوت میکنن ببینن حرکت بعدیت چیه و تو هیچ ایده ای برای حرکت بعدیت نداری  چون حرکت بعدی رو قرار بود روی حرف اون برنامه  ریزی کنی :))
بگو
تهش میگه نه
ولی بگو :)
پاسخ:
باش / همینو بگم "از راه صلاح آیم "و اینا؟  :))))))))))))))))))))))
سکوت واقعا بهتر از این جواب بود...
:)
  • شـمـلـ ـیا
  • سکوت نشانه رضایت است :))))
    پاسخ:
    عروسیم دعوتت میکنم :|

    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی