خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

بیتی از فاضل/ حرفی از دل و یادی از حبیب...

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۹ ق.ظ

فاضل نظری :


؛روزی ز چشم مردم و روزی به پای تو! عمر مرا ببین که به افتادگی گذشت؛



+هی میگم برم دایرکتش ادرس وبلاگمو بش بدم بیاد ببینه چقدر منتظرشم شاید یه فرصتی بم داد :هی میگم نه شاید کارو خرابتر کنه... مطمینم ازم خوشش میاد . بابا به خدا تو این بیست و دو سه سال اولین باره یکی انقدر به دلم نشسته/ واقعا احساس میکنم ارزششو داره یه مدت همو بشناسیم شاید اونم از من خوشش بیاد


و اینکه نمیدونم دیگه پیش بیاد تا آخر عمرم این حس رو نسبت به کسی داشته باشم یا نه . اگه از من بپرسی میگم :نه ..


+یادته اونروز تو راهرو زدی تو گوشم جمشید ؟ گفتی بیدار شو از خواب ادم ساده ٬ خبری نیس..

  • یکی دیگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی