خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

بغل موخام

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ
از یه بلاگر خسته که صب رفته دوچرخه سواری بعدش رفته دانشگاه ،عصر هم اومده کافه چه انتظاری دارین؟ درسته بابام چند روز پیش دویس ریخت برام ، اینقدر آدمِ تباهیم من 😕 
حالا بینِ دوچرخه سواری و دانشگاه یه کافه هم رفتیم ، حالا بعد از دانشگاه یه خوابی هم زدیم اینا رو هم حساب میکنم ، ولی با رضا که پریروز تولدش بود و دیشب دوباره به فکرِ عشقِ قدیمیش افتاده و بهش زنگ زده،الان هم حالش خرابه چیکار کنم؟

خدایا یه بغل  فقط ،کجا ببینمت؟

آتش است این بانگ نای و نیست باد
هرکه این آتش ندارد نیست باد

"مولانا"
  • یکی دیگر

نظرات  (۴)

خسته نباشی اخوی،
پاسخ:
مخلصم برادر
  • قالب بلاگ رضا
  • موفق باشی
    پاسخ:
    سلامت و پایدار باشی..
    سلام
    یاد عشق قدیمیش افتاده ؟!!! بعد الان انتظار داره طرف بعد از این همه مان که گذشته قدیمی شده چی بگه ؟ حالا من که نمیدونم چی بوده چی نبوده ولی خب زمان خیلی چیزا رو عوض می کنه

    پاسخ:
    این داستان داره ، الان شاید دو سه ساله به یه سری دلایل نشد و این رفیق ما هم درگیر همینه و هر چند ماه دیگه طاقت نمیاره و بهش پیام میده،اونم جوابشو میده 😐 
    بعد از اون تا فعلاً که به هیشکی نتونسته حتی جدی فکر کنه ؛آخرین بار دختره میخواست ازدواج کنه و این داستانا دیگه نمیدونم چی شد.
  • فاطمه زهرا .ک
  • خوشم میاد عشق قدیمیش جوایش رو میده
    پاسخ:
    اصن یه وضی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی