خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

تا اونجایی که اطلاع دارم فقط میکاییل از دوستان و آشنایان وبلاگمو چک میکنه ،این یعنی اینکه اوکیه.


از نوت گوشیم میترسم ، انقدر توش از اینا نوشتم و عمل نکردم که جرأت نمیکنم برم سراغشون 😐


+رضا سهرابی میگفت: به ورزش گرای و قوی باش که در نظام روزگار ضعیف پایمال است، راست میگفت..


+یخورده از دیتای ذهنمو اینجا خالی کنم ،هجمشون کم بشه بتونم سرجای خودشون بذارمشون..

+ارشد که اوکی میشه، اونم درست میشه، اون یکی هم که تایم خوابمو درست کنم درست میشه 😅

+فقط میمونه کار و زن و زندگی و آینده ومساله سربازی که به خاطر ارشد همشون به حالت تعلیق در میان..


*هیچ اصراری به عاقل بودن ندارم...


•اینم که از صپ علی الطلوع داره میگه :تو اون پسر بدی که نباید..،تو اون پسر بدی که نباید..،تو اون پسر بدی که نباید.....

  • یکی دیگر

نظرات  (۱)

سلام)
جسارتا حجم..گمونم اشتباه تایپی دارین:)

پاسخ:
جسارتاً راست میگین بذارید یادگاری بمونه بعداً کسی خوند بدونه واقعا اشتباه نوشته بودمش..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی