خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

از سری ابیات ناب +مسأله تغییر

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ق.ظ

لبخند تو را چند صباحیست ندیدم 

یکبار دگر خانه ات آباد بگو سیب..


+ در مقابل تغییرِ جماعت یعنی تغییر و تحول توهر رمینه ای از زندگیم انقدر مقاومت میکنم که مگه دیگه هیچ راهی برام نمونده باشه که تغییر و بپذیرم ، بعضیا آخه رفتنین ،یا مال یه دوره از زندگین ،باید بذاری زندگی کارشو بکنه و معمولا متوجه میشیم که تو این دوره ی جدید اون قدیمیا دیگه مث قدیم بدرد زندگیت نمیخورن ، یا تو بدردشون نمیخوری که در هر دو صورت اگه بخوای رو بودنشون پافشاری کنی فقط ضربه میخوری و این حرفا به این معنی نیست که باهاشون قطع رابطه کنیم. 

یا مثلا الان کارایی که توی طول روز انجام میدم خیلیاشون فرق میکنه با روزمرگی های دوسال پیشم و اولش خیلی ناراحت بودم از اینکه نمیتونم دیگه اونجوری زندگی کنم ولی وقتی دست از مقابله باهاش برداشتم یه شرایطی و اتفاقاتی به مرور زمان پیش اومد که واقعا الان راضیم و احساس میکنم این تجربه ها لازمه زندگین. خلاصه تغییر میتونه خیلی خوب باشه و همچنین خیلی بد و داستان اینه که اصن خیلی از تغییرات از کنترل ما خارجن و نهایت کاری که میشه کرد اینه که بهشون جهت داد که خیلی مهمه و تاثیر گذار..


چقدر نوشتم.. 😅


یه چند تا مساله دیگه هم بودحالا بعدا میگم ، 

تا کشفیات بعدی چیز باشید✋



  • یکی دیگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی