خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

نذارین ازتون سرد شن

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

نذار سرد شه چایی داغ کمر باریک لبریز..

نذار سرد شن دستای این مطرب شب خیز

نذار سرد شی ؛ بیفتی از چشم زندگی ، بیفته از چشمت زندگی

نذار سرد  شم ، نذار درد شم ،  نذار زمین آخرین پیکو هم بریز



+ پیکو = پیک رو

++++ دوست دارم واقعا نظرتونو بدونم . اگه بد بود بگیییییینننننننننننننننننننننننننننننننننننن

+شعر وزن ندارد خودم میدونم . خیلی وقته وزن  دار نگفتم ..


تصحیح :  نگذار سرد  شود  فنجان لبریز کمر باریکی از چای که منم.


پ.ن: دو روز بعد از گذاشتن پست ، تصحیح دوبیتی بالا در یک بیت وزن  دار :))). خودم که حال کردم

  • یکی دیگر

نظرات  (۳)

تصویر جالبی داره اما دو تا نکته

از زبان محاوره استفاده شده مطرب و شب خیز قدیمی ان

دو اینکه اول از چای صحبت شده ولی بعد از پیک یکم گسسته ان و بی ربط

+همه ی این ها نظرات شخصی و سلیقه ای من بود
پاسخ:
wow مممممنننننننوووووووووووووووووووووووون
آره موافقم .
کمک کردین...
خیلی هم عالی بود... 
:-)
پاسخ:
ممنون...
 ..من فکر میکنم..
  نظر خانم انار بسیار زیبا و منطقی میباشد.
 در ضمن بجز دو سه جمله بقیه با هم هماهنگی ندارن..
ولی در کل یک پیام داشت..
 ببخشید اگر نظرم کمی منفی بود..
پاسخ:
ممنونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی