خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

کسی نمیاد بعد از سال تحویل بریم یه چرخی بزنیم؟ :-)

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ق.ظ
از همون اولش آدم خوش قولی نبودم دوست داشتم دم سال تحویلی یه پستی بذارم احتمالا بعد از سال تحویل تنهایی برم این پارکای تهران یه تابی بخورم کسی اگه خواست بیاد قدمش رو چشم . و اینکه :هر جا هستی باش. همین که تو میخندی بس است که من خوشبخت باشم فقط تو رو خدا از ته دل بخند باش؟ . و اینکه:سرد است و من گرم نوشتن ، نمیدانم چرا از اول زمستان سرماخوردگیم خوب نمیشود..! . و اینکه بقول حسن زیرک: سال تازه نوروز هاتوا...
  • یکی دیگر

نظرات  (۲)

  • دینای دیگر ※※
  • خوشا به حالت خیلی دلم میخواست میومدم:-)
    عیدت مبارکB-)
    پاسخ:
    ولی نیومدی...همچنین ایشالا سال پرموفقیتی داشته باشی...
     منم رفتم تنهایی دو سه  ساعت قدم زدم...
    کلی سیگار خریدم و برگشتم..
    عیدت هم مبارک..
    پاسخ:
    آره منم دو سه ساعت قدم زدم... عید تو هم مبارک ایشالا عید دیگه دونفری بری قدم بزنی :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی