خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی مگس!

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ

قاعده بازی عوض شده بود ومن نفهمیدم/
وقتی که نبودم
مگس های دکان حلواییم رفتند سراغ کیک خامه ای
و مغاه صفدر قناد ..
من دیگر هیچ جیوانی را دوست نخواهم داشت
حتی اگر برگردم..


  • یکی دیگر

نظرات  (۸)

  • خانوم فیروزه ای ※※
  • :(
    قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنونم :)
    مگس ها بالاخره از این همه گشتن دور آدما باید یه چیزی یاد بگیرن !
    پاسخ:
    والا... :|
    مگس دوس داشتی یعنی؟! :/
    پاسخ:
    یه مثل معروفی هست میگه : تو خواهی آستین افشان و خواهی روی در هم کش/ مگس جایی نخواهد رفت از دکان حلوایی..
    شنیدی؟
    نتونستم بخونم
    و هیچی نگم

    خیلی خوب بود
    قشنگ بود
    :)
    و اما
    نویسنده اش آقای یکی دیگر ؟
    پاسخ:
    نویسندش خودم هستم .شما لطف دارین . بنده نوازی میفرمایید ;-)
  • جوجو کوچولو
  • ها؟
    پاسخ:
    نامفهوم بود الان؟ :-)
  • جوجو کوچولو
  • نمیدونم
    پاسخ:
    :|
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام دوست عزیز..
    امروز متوجه شدم شما وب منو دنبال میکنید..
    سپاسگزارم از محبتتون..وبلاگتون مطالب خوب و 
    متنوعی دارد..من لذت بردم .دیدم ذوق شاعری هم
    دارید..من نیز شما را در لیست دنبال کنندگان وارد میکنم
    ..سرافراز و پیروز باشید..
    پاسخ:
    سلام ممنون. همچنین...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • پخشه !
    فقط پخشه (:
    پاسخ:
    خخخخ یعنی فقطااااا :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی