خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

کفتر کاکل بسر  های  های/ این خبر از من ببیر های های

شعر معینو دزدیدم های های/ قصه ی شاهو دزدیدم های های

حوصله هم نداشتم های های/ بعدش گرفتم خوابیدم های های


 # خودم#

+ هنوز هم نفهمیدم چرا کسی منو کشف نمیکنه!! :)

  • یکی دیگر

نظرات  (۲۰)

:/
پاسخ:
:|
های های :|
حالا وضع بد امتحانا رو باید تحمل کنیم :)))

خداروشکر دیگه نیستم :D
(مزاح)
پاسخ:
ببخشید داشتم نیگا فیلم میکردم :(
چی میگی ؟ مگه امتحاناتت هنوز تموم نشده؟؟؟
کجا نیستی؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟؟؟؟
نمیشه همین یه بار رو زود جواب بدین
میخوام قبل رفتنم جواب کامنتمو بخونم :))
پاسخ:
به خدا شرمندتم داشتم نیگا فیلم pi میکردم اصن حواسم نبود به پستم :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
بگیر بخواب روانی
پاسخ:
:)))))))))
روانیم خودتی :)
نه میگم وضع شما بعد امتحانا رو باید تحمل کنیم :))

برای یه مدت طولانی نیستم :|
پاسخ:
عاخه بابا همه دارن میرن که :( آریانا م.ف هم رفت تو بمون حداقل :|

خخخخخ نترس بهتر میشم دیگه امتحانا که تموم شد نتیجشون مهم نیس برا من :|
البته هنوز تو شوکم ولی خب بزودی حل میشه :))
و اینکه اشکال نداره ما به این وضع دیر جواب دادن عادت کردیم :))
دشمنتان شرمنده باد
پاسخ:
بزرگوارییییییییییییییییییییییییییییییییی :)
ولی رفتن من برگشت داره :))
امیدوارم وقتی برگشتم وضع پستا بهبود پیدا کرده باشه :D
عالی تر از اکنون
موفق باشید
شب بخیر
پاسخ:
خدا رو شکر.
امیدوار باش... :)
مممنونم . شب بخیر شملیا.
یکم دیگه طاقت بیاری من پذیرشت رو از تیمارستان میگیرم :|
پاسخ:
بخدا راضی به زحمت نیستم :)))))))))
:|

پاسخ:
:|
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • برادر من تو خودت یه مکشفی خخخخخخخخخخخخ
    :)
    شعر هم واقعا :/
    پاسخ:
    خودت مکشفی...!! :)))))
  • پدرام. یار
  • :))
    پاسخ:
    :)))
  • جوجو کوچولو
  • :|
    مسخره :|
    پاسخ:
    و جالب :))
  • بز بز قندی
  • اصن لامصب متحولم کرد
    پاسخ:
    میدونم:))))))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خندیدم کلی یل
    پاسخ:
    :))))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • یل نداشت :{
    پاسخ:
    فهمیدم :)
    آخی :)
    پاسخ:
    :))
  • یوسف تهرانی
  • شما هنوز تو وضع امتحان ها هستی
    دکمه ریست رو بزن حله :)
    پاسخ:
    ریست نمیشه باید شات دان رو بگیرم تا خاموش شه :))
    کشف که چه عرض کنم مواظب باش ندزدنت :|
    بخوابید :)))))
    تو ایران کشفتون سخته باس برین خارج :-D 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی