خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آخریشو هم دادیم . رفت...

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ


من 94: کسی انگار در میزند ، در را بازمیکنم ، تویی .اما کسی که در را باز میکند دیگر من نیستم . من ،سالها پیش با او رفت...

رضا کاظمی 86 یا 87: دیروز زنی را در خیابان دیدم ، تو بودی ولی من دیگر من نبودم..

ببخشید اصلا نمیخواستم دزدی اثر کرده باشم ولی مث اینکه ایشون هم زودتر گفتن هم زیبا تر گفتن. و اینکه یک ماه پیش یکی از دوستان اینو برا من خونده بودند و ناخواسته مث ایشون نوشتم . البته من به نوشتم احترام میذارم و نگهش میدارم البته فقط برای خودم.

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

کجا رفتین با او :))
عنوانا خودشون یه پست جدا هستن
این رهایی رو تبریک میگم
پاسخ:
نمیدونم ، یعنی کجا میتونه رفته باشه ؟ :-) خخخخخ ممنونم شملیا ;-)
  • جوجو کوچولو
  • با کی رفتی ناقلا؟ :دی
    تبریک که تموم شد رفت :) برم براتون پیداش کنم؟
    پاسخ:
    خواهش میکنم :))))))
    :)))
    برو پیداش کن :)))
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • خخخخخخخخخخخخ رفتی؟
    عع
    بیخبر؟
    بابا منم با خودتون میبردین خو دلم میگیره تو خونه
    خخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ نه منم تو خونه ام
     فردا دارم میرم تهران بلکه از این یکنواختی در اومدم :)
    خوشبحالت که تموم شدی :(
    پاسخ:
    درکت میکنم دوست گرامی ایشالا یه روز من بهت همین تبریکو بگم :)
  • پدرام. یار
  • :)
    خوب بود

    پاسخ:
    کلن نقدی نداری به نوشته هام ؟؟

    با کی رفتی؟!؟!!! 

    همینه که میگن مردا بی وفا هستن دیگه!!!! :/ 

    پاسخ:
    نه عزیزم. خاله اگه یخورده دقت کنی میبینی که مرده به همون قبلیه وفادار بوده با اینکه نیستش..
    شاید منظورش اینه
    اینی که الان در زده قبلنا بوده بعدش یهو رفته :"(
    بعد رفتن اون اینی که درو باز کرده :)) مرده
    و حالا اینی که در رو باز کرده یه ادم دیگه شده :|
    :D
    پاسخ:
    یجورایی ایهام داره ...
    یعنی اینقدر فلسفی بود؟ :)))
    من : :)
    فلسفه: :|
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • یاد دادیم رفت سوگند و اون یارو افتادم !
    پاسخ:
    کی؟؟؟؟
    میشه بیشتر توضیح بدین؟ یادم نیس!
    آهان سوگند اون رپ خونه؟ ازش دوتا آهنگ شنیدم اونم پیش بچه ها...
    تبریک میگم :)

    نه اولش میگفت رفته ولی نرفته !
    پاسخ:
    خواهش میکنم . ایشالا  روزی شما ::))))
    :|
    :/ 
    پاسخ:
    :|

    درگیر عنوانش شدم...
    پاسخ:
    ماییم دیگه :))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی