خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اینجا نه...

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ


اینجا نه... درست نرسیده به کافه عاشقی منتظرت هستم...
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

دقیقا نرسیده بهش ؟
پاسخ:
آره دم در پاساژ :-)
  • خانومی ...
  • یعنی توی خیابون؟ ؟
    پاسخ:
    نه تو پیاده رو;-)
    منمیرم سه سال دیگه برمیگردم که جواب نظرمو بخونم :|
    پاسخ:
    ده دیقه صبر کن خو شاید من رفته باشم دسشویی :-) :-)
    ینی عشقی در کار نیس؟!!
    چقد مبهمه این :/
    پاسخ:
    معمولا مبهمن نوشته هام :-) ،نه عشقی در کار نیست و من نرسیده به کافه عاشقی واستادم B-)
    :)))
    ده دقیقه بیشتر بود ولی
    شاید:/
    پاسخ:
    خخخخخ میدونم شوخی کردم. در هر صورت ببخش آبجی :-)
    :))
    بله به بزرگواری خودم بخشیدم
    پاسخ:
    آفرین :-)
  • ماه بانو
  • میاد؟
    پاسخ:
    امیدوارم بیاد...
  • پری بانو
  • من شخصا برات میرم خواستگاری 
    کارد رسیده به استخونت :|
    پاسخ:
    مگه خودت درکم کنی ! والا ...!

    :)))) 

    وای منم با پری بانو موافقم :))))))))) 

    پاسخ:
    عه شما هم میاین :)))
    فقط یه  مشکلی هست  این وسط :|
    فکر نکنم بهم بدنش , تو جریان هستی که :)
    وا فک کنم وضع وخیمه:|
    پاسخ:
    زده بالا :)))))))))))))))))))))))))))))))
    (شوخی)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • پریسا منم هستم :)
    پاسخ:
    زیاد شدیم :)  تو ماشین جامون میشه یعنی؟
    میخواین شما برین خواستگاری من نیام ؟؟
    :)))))))))))))))))))
  • یوسف تهرانی
  • ی سوال
    آیا یکی در کافه هست که نباید اونی که بیرون هست رو ببینه؟یا اونی که ببرونه؟
    :[

    پاسخ:
    نه اصلا یجور دیگه باید بهش نیگاه کرد..
    ببین نرسیده به کافه منتظرش میمونی بعد که اون اومد میرید کافه وعاشق همدیگه میشید..
    البته نه به این سادگی و صریحی....
    گمونم شما هنوز امتحاناتت تموم نشده هنوز حالتون نیومده سر جاش که:))
    پاسخ:
    آقرین :)))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نه دیگه کجا ببریمت !
    خودمون میریم دیگه :)
    پاسخ:
    خب گندم آدرسشو میدونه و میتونه پیداش کنه . . ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی