خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد؟

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

وقت چوب خوردن است

ومن با تمام وجود میپذیرم

مرا فلک کن آنقدر که نتوانم روی پاهایم راه بروم

قرار است امروز تمام شهر را پیاده روی کنم با اهنگی از داریوش

و یک بطری آب

شاید با همین ها به شهری دیگر رفتم

و شاید به جیبوتی...

چوب  انار بهتر است ، تمام تلاشت را بکن...

  • یکی دیگر

نظرات  (۹)

اخه جیبوتی :)))
پاسخ:
:))
چوب گز از همه بهتره:دی
رفتین جیبوتی چهارتا عکس بفرستین ببینیم چجوریاس البته اگه راتون دادن:دی

ولی یاد آهنگ بی خداحافظیه امیرعلی بهادری افادم
عهه خوب شد یادم افتادا هعی میگفت میخواستم یه اهنگی بزارم هرچی ظهر فکر کردم نیومد تو مخم
پاسخ:
انار تو دسترسه :)

باش ولی فکر نکنم راهم بدن :))

:)))))
  • شقایق رمضان پور
  • اولش رو که خوندم،فک کردم وقت خوردن چوب است و گفتم مگه چوب رو هم میشه خورد و بعدش گفتم حتما دارین شجاعت، صداقت بازی می کنید!!!
    نوشته ی مرموزی بود کلا!!
    پاسخ:
    سپاسگذارم از اینهمه لطف بانو :))
  • پدرام. یار
  • سلام
    خوبی ...
    کاری به کتک کاری پستت ندارم اما یه راهنمایی کن ببینم این جیبوتی کجاست ؟ منم راه میدن ؟
    در این دنیای بی حاصل پر از تکرار شدم ای دوست.

    پاسخ:
    سلام.
    خومم نمیدونم میتونه نماد یه جای دور ، دور از هر آشنایی باشه..
    من که رفتنیم... نمیدونم کجا ..یه جایی به غیر از جایی که هیچکاری نمیتونی بکنی و بعد چون هیچکاری نکردی باید تنبیه بشی...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • یاد آهنگ کاغذو قلم سامی بیگی افتادم !
    پاسخ:
    چرا؟؟؟؟ عنوان از داریوشه :)))
    چه ربطی داشت :))
    واقعا شباهت این با کاغذوقلم کجاشه دقیقا؟!! *_*
    پاسخ:
    منم همینو گفتم :))
  • ماه بانو
  • با همون ها؟
    چند تا وسیله دیگه هم ببرید..
    آخه جیبوتی....
    پاسخ:
    آره بسه حالا شاید یه مسواک و لباس کار هم بردم :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • عنوانش ،
    کجا گمت کردم و قلبت چرا دور شده ازم !
    اینجاش ربط داشت دیگه :)
    پاسخ:
    خخخخخ البته طریقه خوندنشون زمین تا آسموون  فرق میکنه ولی خو جالب ربطشون دادین به نظر من :))
    اوه بابا من نبودم رگباری زدی کشتی رفتی خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))دخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی