خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

چرا؟ نه واقعا چرا؟

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ
گفتیم: دل به دل راه دارد                         
اما                                  
راه های دیگری برای ارتباط زدیم...
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۷)

؟:(
پاسخ:
؟؟؟؟
برادر من
کارت از رگبار گذشته داری با چی میزنی پست ها رو ؟
پاسخ:
گرینف شنیدین؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام.زیبا بود
پاسخ:
سلام. ممنونم.
آهنگی که دیروز به عنوان پست گذاشتین قشنگ بود.یه حس آرامش رو به آدم انتقال میداد
پاسخ:
آره یه مدت بود 24 ساعت گوشش میدادم بعدیه مدت دیگه گوشش نداده بودم
دلم براش تنگ شد :)
بعضی از آهنگ ها هستن که هرچی هم گوشش کنیم باز بعد یه مدت برامون تازگی و جذابیت روز اول رو دارن
پاسخ:
واقعا....
موافقم.
پست زیاد نه :)))
جالب بودش
پاسخ:
:))
:)

به قول یه شعر لری: 


دل و دل راه داره 

اما اگه راهش جاده خاکی بو 

نه ماشی بو نه خر بو 

دل خسته و شاکی بو 

و مقصدت نیرسی 

عزیز ای گپ وانیبو 


:)) 

نمیدونم چقدر درست نوشتم البته :) 

پاسخ:
:)))))
مفهوم رسید. :)))

  • جوجو کوچولو
  • سکوت مینُماییم
    پاسخ:
    به نشانه اعتراض؟؟ :)))))
    سلام خوبی ببین وقتتو تو بیان هدر نکن من که اینجا نصف عمرم رفت رفتم
    تو گوگل دنبال یه وبلاگدهی خوب گشتم که بین بلاگو پیدا کردم از همهشون بهتره
    اگه خاستی بیا اینجا منم بهت کمک میکنم. موفق باشی
    http://amirgraph.binblog.ir/
    پاسخ:
    فعلا حوصله  ندارم.
  • شقایق رمضان پور
  • حتما راهش کوچیک بودو هی ترافیک میشد!!
    پاسخ:
    خو بزرگش میکردن مث بقیه ... !!
  • جوجو کوچولو
  • خیر به نشانه ی کز خوردن کله از امتحانات و نفهمیدن هیچ شعری 
    پاسخ:
    بله بله . درکتون میکنم :)))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • کلا ً عقل نداریم ما آدما که !
    همش دنبال جیزایی هستیم که نیست ، راه ، آدمی که نیست حتی !
    +
    خیلی تلاش کردم فیلسوفانه حرف بزنماااا، نشد :)
    پاسخ:
    :))))
    سلام فیلسوف :)))
    البته برا شروع  بد نبود .. :)
    مثلا تلگرام :))))
    پاسخ:
    :))
  • یوسف تهرانی
  • قرن بیست و یکم و راه های جدید
    :/
    پاسخ:
    :)))
    ^___^
    پاسخ:
    ^_^
    گفتیم : دل به دل راه دارد 
                                    اما
                                          چه دل هایی که به بیراهه نرفت
    پاسخ:
    آفرین خیلی زیبا بود . ممنونم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی