خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

که میرود ز بستان بوی بهار و باران

تا میروی زِ پیشم

باز ,

میشود تابستان

 که میرود زبستان بوی بهار و باران

 تا میروی زِ پیشم...


 #علیرضا حاصل زاده#


+ تا حدودا یه هفته دیگه که امتحانا تموم بشن باید پست های رگباری اینجانب را تحمل کنید. ممنونم. :)

  • یکی دیگر

نظرات  (۸)

  • بیست و دو
  •  امتحانا معمولا باید تاثیر عکس بذاره افراد کم تر بیان که!
    پاسخ:
    خخخخ شاید هم من برعکسم :)))
  • جوجو کوچولو
  • من انقدر آهنگای اون پایینی رو دوست دارم :)
    شعر هم خوب بود
    پاسخ:
    آره منم خیلی دوس دارم :)
    لطف دارین. ممنونم.


  • آریانا م.ف
  • خخ. فشار عصبی بالاست
    بگو بگو زیر لب: سگ به جاشون سگ به جاشون سگ به جاشون
    پاسخ:
    من با این اصطلاح متاسفانه آشنایی ندارم
    سگ به جای کی؟ امتحانا؟؟؟ :)))))))))
    آره خیلی...
  • یوسف تهرانی
  • غم عشق آمد و غم‌های دگر پاک ببرد
    سوزنی باید کز پای برآرد خاری
    می حرامست ولیکن تو بدین نرگس مست
    نگذاری که ز پیشت برود هشیاری
    می‌روی خرم و خندان و نگه می‌نکنی
    که نگه می‌کند از هر طرفت غمخواری
    خبرت هست که خلقی ز غمت بی‌خبرند
    حال افتاده نداند که نیفتد باری
    سعدی
    پاسخ:
    ممنونم شعر عالیییییی بود.
    بسی لذت بردیم :))
  • آریانا م.ف
  • به جا استادا و امتحانا:D
    پاسخ:
    :))))) :دی
    یعنی سگ هااااااا !! :))))
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))
    امتحانا و پست های رگباری :)
    پاسخ:
    :)))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • عصن همین که اسم من دو بار ،
    تاکید میکنم دوووو باااار تو پسته :)
    نشون میده این بهترین شعر دنیاست :)
    پاسخ:
    تو رو دیگه کجای دلم بذارم :))))
    الکی مثلا که انگار نه انگار دارم از بیکاری دق  میکنم :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی