خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

چه کلمه ای مناسبشونه؟ شرف؟

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

دولت ژاپن یک ایستگاه دور افتاده قطار را فقط به خاطر اینکه یک دختر دبیرستانی از آن استفاده میکند باز نگه داشته است.

این ایستگاه قرار بود چند سال پیش بسته شود اما شرکت قطار ژاپن بعد از اینکه متوجه شد یک دختر دبیرستانی هرصبح و عصر از آن برای رفتن و برگشتن به مدرسه استفاده میکند از تصمیم خود منصرف شد و ایستگاه تا ماه مارس امسال که دهتر فار التحصیل میشود بازمی ماند.

این ایستگاه در بین دوشهر قرار دارد و قطار فقط 8 صبح و 4 بعد از ظهر یکبار در آن توقف میکند.

زمان توقف قطار براساس برنامه رفت و برگشت دختر نتظیم شده است.

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

  • پری بانو
  • اگه تو ایران بود .... !! 
    پاسخ:
    ... !! :)
  • آریانا م.ف
  •  فقط به بطن ماجرا نگاه میکنم . این احترام خاصی که واسه انسان قائلی... 
    یکی مثه اینا. یکی مثه هیتلر. اون مرگ انسانیت. این امید به انسانیت. 
    ممنون
    من فکر میکردم این من درآوردیه الان که تو وبلاگ شما دوباره خوندم فهمیدم واقعیه. چه کار انسان دوستانه ای :)
    پاسخ:
    واقعا..
    خوبه اونجا " انسان " پیدا میشه
    پاسخ:
    و به قول مولانا : انسانم آرزوست..
    بعد از خوندن این سری مطالب
    یه ناراحتی خاصی میگیرم
    و بعدش با خودم فکر میکنم
    ما داریم کجا زندگی میکنیم.. با کیا.. 
    پاسخ:
    البته همه جا خوب و بد هست
    ولی ما(توی جامعه ما) از یه جایی به بعد یادمیگیریم فقط خودمون مهم باشیم
    بقیه هم....
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • اگه ایران بود دختره رو میکشتن کار خودشونو میکردن !
    پاسخ:
    خخخخ نه دیگه تا این حد... :)

    تو همین اینجا هم کم از این جور مهربونیا نداریم بنظرم بی انصافیه نسبت به مردم خودمون اینقد بدبین باشیم:/
    پاسخ:
    نه که نداریم خیلی کم پیدا میشه
    من خودم وقتی یه جایی میرم که خیلی امکانات هست فقط برا تعداد کمی از افراد(مثلا توی یه قسمت از یک شرکت بزرگ)
     اصلا خجالت میکشم میگم بابا اینا بیش از ما رو تحویل میگیرن به خاطر ینه که ندیدم...
  • جوجو کوچولو
  • ینی واقعا من این همه مدت نیومده بودم یا شما کتلتی پست گذاشته بودید؟
    پاسخ:
    نه احساس میکنم من رگباری (یا به قول شما کتلتی) پست میذارم :)
    چه جالب و خوب و عالی
    پاسخ:
    بعله چی فکر کردی ..
  • خانم انار
  • دبیرستانی که بودم یه دوستی داشتم از روستا میومد. همسایه شون یه پسر دبیرستانی بود که چون روی پل عابر پیاده یخ بسته بود و پله هاش شکسته بود نتونست از اونجا رد شده و نتیجه اش شد جمع کردن مغزش از رو آسفالت خیابون چرا؟؟ چون 5 تا روستا به فاصله ی 5 دقیقه از هم یه دبیرستان نداشتن
    پاسخ:
    واقعاً؟؟؟ میدونم ...    واقعیه....

    شرم بر من
    و شرم بر ما که امکانات اولیه زندگی رو هم از هم دریغ میکنیم..
    عاقا نگید اینارو... ملت سطح توقعشون میره بالا!  :/

    +مسئولین خودمونو عشقه :) یارانه رو هی دو روز دوروز عقب میندازن، آخر سال میبینی فقط یازده ماه یارانه گرفتی :) دوشواری هم نداره :)
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)) :دی
    البته ما انسانهای کم توقعی هستیم :))
    دیروز تو برنامه مردم چی میگن شنیدم...اونا فقط به خاطر یه نفر یه ایستگاه راه آهن رو سرپا نگه داشتن...
    اونوقت تو ایران دو روز پیش تو شهر فردوس به خاطر عدم پرداخت بدهی برق،برق آموزش پروش شهر و قطع کردن...اونم موقع امتحانات...عجییییبن والاااااا...
    پاسخ:
    عجب................!!!
    مطلب جالب و زیبایی بود.
    پاسخ:
    لطف دارین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی