خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر



آمدمت که بنگرم , گریه نمیدهد امان...



+بیت های دیگر این شعر به نظر ینده حقیر اضافی میباشد...
+نام این اهنگ را نمیدانم و در ماشین دوستان شنیده شده :)

  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

  • پری بانو
  • شبیه حال منه :(


    پاسخ:
    :(
  • ! RaDio AcTiVe !
  • فوق العاده بود آقا ... !
    پاسخ:
    قابل نگاهتون رو نداشت .. :)
  • شقایق رمضان پور
  • احسنت:))))
    پاسخ:
    ممنونم که سر زدی. خوش اومدی خونه خودته :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • باحال بود :)
    ازش خوشم نمیاد ، سیبیلو ئِه :)
    پاسخ:
    سیبیل :))))
    ایشون میخوان اصلیت خوشونو حفظ کنن تو منطقه ی پدری اونها یه جور رسمه سیبیل بزرگ داشتن...
  • ایمان علیخانی
  • سلا م بزرگوار
    خیلی جمله ی تأثیرگذاریه...با کوتاهی، عمق و شدّت بیانش آدمو تکون میده.
    اونقدر بی تو رنج میکشم، اونقدر بی تو میسوزم، که وقتی تو رو میبینم ذرّه ذرّه این جراحت ها که بر من وارد شده سر باز میکنه و از دردی صدچندان تا جایی که بدنم ظرفیت دارد گریه میکنم؛ اشک شوق دیدنت هم حکایت دیگری ست که خود سیلی از اشک می طلبه.
    پاسخ:
    سلام. خیلی خوش اومدین.
    البته گذشته  از ایهامش  احساس میکنم مورد دومی تو این  شعر بیشتر مد نظر بوده.
    ممنونم. :)
    بسیار عالی. ممنون از شما

    هیچ کس جز ایشون نمیتونست منو شیفته ی این شعر کنه...
    پاسخ:
    واقعا ...
    و دقیقن منم همینطور :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی