خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آیا هیتلر آدم بدی بود ؟

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ


نمیترسم ولی اگر روزی جنگ تمام دنیا را فرا بگیرد ، دلم برای هیتلر تنگ میشود همان دیکتاتوری که یک جنگ جهانی راه انداخت ولی مردمش هم جنگیدند نه اینکه مردمش از فرط راحتی فربه باشند و مشکل چاقی بیشترین قربانی را داشته باشد و دیگران همان برده های سیاهی که جدا از رنگ پوست جانشان اندازه یک ماشین ارزش ندارد ومجبور باشند عموتم وار به آنها پناه ببرند چون آنها میجنگند ولی با مردم کشور های دیگر همان خرمقدس ها یا بی دین ها. تازه اگر تا آن موقع راهشان بدهند. راستی شما دلتان برای هیتلر تنگ نمیشود؟
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۵)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نمیدونم ، الان فقط میدونم میرزا حسن شیرازی حکم حرام بودن توتون و تنباکو رو داد و میرزا حسن رشدیه رفته بود مدرسه ساخته بود تو تبریز و مشهد و تهران و قم و ملاصدرا و میداماد فیلسوف بودن بهایی و محمد باقد مجلسی هم عالم بودن !
    تازه هنوز هفتا درس مونده !

    پاسخ:
    خخخخ امیدوارم 20 بگیری خودتو زیاد درگیر این مسایل نکن...:)
    نظر بهار :D
    پاسخ:
    :)
  • صآب خونـِ
  • هیتلر نمی دونمـ
    ولی احساسـ بدی نسبت به هیتلر ندارمـ :)
    پاسخ:
    منم..
    هیتلر آدم بدی نبود..
    فقط در دست شرایط زمانه بود..
    :)
    پاسخ:
    نمیدونم..
  • پری بانو
  • هیچ نوزادی بد به دنیا نمیاد !!
    شرایط به آدما مهلت بد شدن میده 
    پاسخ:
    موافقم :)
  • ماه بانو
  • دلم تنگ نمیشه براش..
    پاسخ:
    :|
    من آغا محمد خان قاجارو دوس دارم!!!!!!!
    زندگی جالبی داشته.... آدم عجیبی بوده!
    پاسخ:
    خخخخ چه گیری دادید به آقا محمدخان :)))

  • خانومی ...
  • من از جنگ میترسم ، یکی از کابوس های منه 
    پاسخ:
    من اما با حقایق اما کنار اومدم..
  • آریانا م.ف
  • چی بگم . اینکه هر انسانی در شرایط زمانه ی خودش رشد میکنه حرف بیجایی نیست پسر جان .. اگر هیتلر الان زندگی میکرد هیتلر نمیشد... نظریات نیچه جو جامعه ی المان توی دوره خاص خودش مکاتب فکری فلسفی و نظری تک تکش هیتلر رو هیلتر کرد. تو کتابخونه شخصی هیتلر یادداشت هاش در کنار موارد نژاد پرستانه ثابت میکنه هیلتر به شدت تحت تاثیر جامعه و تفکر متفکرین عصر خودش بود و واسه همین هیتلر شد. اما این هرگز هیتلر رو بیگناه نمیکنه. قتل عام نظام منده بیش از میلیون ها انسان بیگناه به اون وضع داغون هیچوقت هیتلر رو تبرئه نمیکنه. تاریخ پسر جان گاهی ادمو ازار میده میدونی چرا؟ چون به شدت مهجوره. همه ی دنیا اسم ناپلئون که میاد یه مرد رشید قد بلند و شیرینی ناپلونی یادشون میاد. مردم رمان دزیره رو میخونن و عاشق ناپلون میشن. مردم شیفته جملات قصار هیتلر میشن. ولی وای وای برما اگر یادمون بره رسالت واقعیت رو. اگه یادمون بره هیتلر چه کرد ...بقول معروف آشوییست یعنی مرگ انسانیت. این انسان (نه حیوان) چه کرد به کجا رسید؟ هیتلر بهمون نشون میده ما تا کجا میتونیم روحمونو بشکنیم. اینطور نیست؟
    من هیچوقت دلم برای هیتلر تنگ نمیشه .
    پاسخ:
    سنگین بود باید روش فکر کنم!!!!! :|
    البته من گفتم شاید اونقدر آدم های بدتری ببینیم که بگیم بابا هیتلر در مقابل اینها خیلی هم خوب بوده!!!
  • آریانا م.ف
  • خوب اول فکر میکردی دیگه. 
    درضمن. هرچقدرم ادم بدی ببینی حتی یه ثانیه هم تفکر اینکه هیلتر بین بدو بدتر بد بوده خیلی تفکر سنگینیه
    با سپاس
    پاسخ:
    من موافقم که الان هیتلر بدتره بوده ولی ناراحت میشم اگه یه روزی بدتر از اونم جهان به خودش ببینه.
    به هر حال شما تاریخ خوندی من احساس میکنم در مقابلت حرفی برا گفتن نداشته باشم :))
    ممنونم.
  • آریانا م.ف
  • چرا حرف داری مگه من ترم چندم؟
    پاسخ:
    راستی ترم چندی ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آریانا م.ف
  • 3
    پاسخ:
    آهان خوبه پس فعلا جا داری :))
    موفق باشی دوستم :)
    فقط میتونم بگم زنده باد هیتلر

    پاسخ:
    Mercy

    من براش احترام زیادی قائلم، امروزه رسانه های غربی ازش یک چهره منفور درست کردن و سعی دارن به دنیا ثابت کنن که المان نازی، ایتالیای فاشیت و امپراتوری ژاپن ادم بدای ماجرا و خودشون قهرمان های جنگ بودن، متفقینم خیلی کثافت کاری کردن، مثل اینکه فراموش کردن که خودشون بودن که سلاح اتمی روی مردم بی گناه هیروشیما و ناکازاکی انداختن، بنظر من اگر نازی ها و سامورایی ها توی اون جنگ پیروز میشدن، الان دنیا حداقل برای ما ایرانیا جای بهتری بود، چون هیتلر با رضا شاه روابط دوستانه ایی داشت

    من براش احترام زیادی قائلم، امروزه رسانه های غربی ازش یک چهره منفور درست کردن و سعی دارن به دنیا ثابت کنن که المان نازی، ایتالیای فاشیت و امپراتوری ژاپن ادم بدای ماجرا و خودشون قهرمان های جنگ بودن، متفقینم خیلی کثافت کاری کردن، مثل اینکه فراموش کردن که خودشون بودن که سلاح اتمی روی مردم بی گناه هیروشیما و ناکازاکی انداختن، بنظر من اگر نازی ها و سامورایی ها توی اون جنگ پیروز میشدن، الان دنیا حداقل برای ما ایرانیا جای بهتری بود، چون هیتلر با رضا شاه روابط دوستانه ایی داشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی