خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

حکایت "ما"ن ، امشب..

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ
و "مایی" که هیچکس صادقانه نگفت ، نبود..

چرا...
حالا که فکر میکنم
یکی بود..
گاو عمه ام صادقانه میگفت مااااا...

#همین " خودم" که فردا امتحان طراحی اجزا دارد و تا صبح باید تمامش کند.#
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

  • ♫ شباهنگ
  • نمیدونم طراحی اجزا چیه
    ولی بست ویشز!!! و آرزوی موفقیت :)
    پاسخ:
    طراحی اجزای ماشین از دروس تخصصی مکانیک هستن ایشون.
    ممنون . همچنین :)
  • آریانا م.ف
  • منم باید تمام کنم زبان تخصصی ولی دارم گریه میکنم
    پاسخ:
    کاش منم زبان تخصصی داشتم :(
    این یکی خیلی بد قلقه لامصب...
    منم احتمالا برا امتحان معادلات دیفرانسیل مث الان تو میشم :)))
  • آریانا م.ف
  • اخه امتحانای لعنتیمون پشت سر همن. اوضاع روحیم پوکیده
    پاسخ:
    خدا لعنتشون کنه امتحانا رو :)))
    یعنی من هر روز پست میذذارم که فقط یخورده از لحاظ روانی بتونم تحملشون کنم این روزای بدو...
  • آریانا م.ف
  • تصمیم گرفتم بخوابم ساعت 5 پاشم یه چند خط بخونم. شب بخیر
    پاسخ:
    شب بخیر . دوستم
    صبح اگه خودم نخوابیده بودم چکت میکنم :)
    پاشیاااااااااااااااا :))
    آخی امیدوارم تا صب تموم بشه P:
    پاسخ:
    تموم که میشه ولی خو همیشه یه جاهایی هست که استاد خودشم نمیدونه چین و دقیقا از همونجا سوال میده
    و ما مجبوریم بقیه جاها رو مث اسب بخونیم بلکه پاس شه :))))))
  • پری بانو
  • طراحی اجزا :|
    موفق باشید :) 

    مگر این که گاو صداقت داشته باشه
    از ما که بعیده !! 

    پاسخ:
    سلامت باشید پریسا خانوم ممنونم:)

    و اینکه البته شما جای خود دارین ما اعصابمون خورد بود یه چی نوشتیم ::)
  • یوسف تهرانی
  • :(
    و شاید
    :/
    پاسخ:
    میشه بدون رسم شکل توضیح بدین ؟؟ :))))
  • جوجو کوچولو
  • موفق ترینه این روزا بشید

    پاسخ:
    همچنین شما جوجوکوچولو :)
    خوب بود امتحان؟
    پاسخ:
    امتحان هم والا درحد پاس بود فقط :(
    ولی خو استاده خیلی دوسم داشت . امیدوارم...
  • آریانا م.ف
  • خداروشکر پاس میشی.
    پاسخ:
    خدا رو شکر :)
    تو چی؟؟؟؟
    نکنه پاس نشی که میام براتااااااااااااااااا
    البته احساس میکنم همون 19 هم برا شما حکم افتادنو داشته باشه :دی
  • آریانا م.ف
  • خخخ . نه بابا ما از اوناش نیستیم ننه:D ما از ان شبه امتحانیا در حد پاسیم. 
    اره ننه جون. پیر شی الهی:D
    معلوم نی پاس شم یا نه
    پاسخ:
    زرعععععععشک ! :دی
    دیگه با من نگرد مامانم گفته فقط با بچه زرنگا رفاقت کن
    الکی مثلا خودم بیست میشم :))
    ایشالا که پاسی اصن نباشه غمت...
  • آریانا م.ف
  • ایشالا ایشالا 
    پاسخ:
    راستی این پسته جالب نبود نه! وقتی نوشتمش تو یه حالتی بودم ....
    کلا درسای طراحی سخت هستن. تو کدوم دانشگاه میتحصیلی؟!!!!!!
    پاسخ:
    آزاد اسلامی...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • گاو :)
    پاسخ:
    به این خوبی :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی