خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

تعارف میکنی؟

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ


گذشته بوی خون میدهد میشود کمی آینده به من تعارف کنی؟ اصلا بیا با اسب های چوبیمان کمی آینده بازی کنیم فقط گفته باشم که اسب سفید و پیراهن قرمز برای من ، باشد؟؟

+پست قبلی آدرسش اضافه شد.
  • یکی دیگر

نظرات  (۵)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نه تعارف نمیکنم :/
    پاسخ:
    چرا بعد؟
  • پری بانو
  • نه نمیکنم :|
    پاسخ:
    چرا اینجا هیشکی آینده به من تعارف نمیکنه؟
  • آریانا م.ف
  • پسر جان زمان حال میدونی چیه؟ زمانیه که ثانیه بعد میشود گذشته و یک ثانیه بعدش میشود اینده.  همه اش بوی خون میدهد. امید است که بوی صلح میدهد.
    زیبا گفتی این دومین زیباییه این روزا بود.

    پاسخ:
    لطف داری دخترم و اینکه وقتی به آینده نیگاه میکنم دوست دارم از ترسش به گذشته پناه ببرم . یجوری همه دنیا رو جنگ فرا میگیره ... اونروز مطمئنم دلم برا هیتلر تنگ میشه..
    منظورش از پیرهن قرمز چیه اخه.....
     :|
    پاسخ:
    شاهزاده رویاهای دخترای قدیم معمولا یه پیراهن قرمز تنش بود و سوار بر اسب سفید میومد. واینکه البته قسمت آخر نوشته ایهام داره...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چون فرقی نمیکنهذچی بهت تعارف کنم ،
    ترجیح میدم حال رو بهت تعارف کنم !
    لذت برن از حال ،
    الان باید برم بخونم ، وگرنه دقیق توضیح میدادم چرا حال !
    :)
    پاسخ:
    بعدا توضیح بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی