خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آخر عاشقیمون..

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ


گمشده ای در روزمرگی هایش بدنبال دستانت میگشت شاید بتواند روزی شاعر بزرگی شود که یکهو لبو فروشی داد زد : آخر عاشقیمون، لبو، زرشک و ناردون...
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

  • پری بانو
  • .......
    پاسخ:
    چته پ؟
    هان؟!! :/ 
    پاسخ:
    باس توضیح بدم الان؟
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • به تبعیت از رفقا وات د فاز ؟!
    :دی
    پاسخ:
    زرءشک! فکر نمیکردم اینقد فلسفی بشه :-)
  • جوجو کوچولو
  • هِن؟
    پاسخ:
    کلن نامفهوم بود؟
  • خانومی ...
  • منم متوجه نشدمااا
    پاسخ:
    باید رو قابل فهم شدن نوشته هام کار کنم :-/
  • آریانا م.ف
  • اخی. اره رفیق. عاشقی تهش شاعریه. شاعری تهش لبو فروشی. تو این چیزا نون نیست. عاقب اخرت نداره.heeey
    پاسخ:
    یعنی بقیه درک نکردن؟
    اول اشناییمون یادم میاد یادم میاد
    نمیدونم چرا یهو با خوندن عنوان به ذهنم خطور کرد :/
    هووم:)
    پاسخ:
    لبو فروشا قیافشون مث راننده کامیوناس عایا؟
  • جوجو کوچولو
  • حس میکنم بیشتر تا فلسفی بودن مسخره بود :|
    پاسخ:
    مسخره  به معنای چرت؟؟ :)))))))
    نمیدونم شاید :دی
    چرا همه مات و مبهوتن !!
    پاسخ:
    خخخخ مث اینکه باید از یه سری حقایق پرده برداری کنم :)
    شما و همه دوستانو به نوشته سمت چپ وبلاگ دعوت میکنم الان دارم مینویسم برید بخونید :)
    چرت اسمه یه سنگه :|
    پاسخ:
    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    زرشک ؟؟؟
    من دیگه حرفی ندارم :|
    پاسخ:
    چشه خو؟؟؟؟؟ :)))))))))
    آب زرشک هم میفروشن خیلیاشون :|
  • ام اسی خوشبخت
  • سلام
    یاد فیلم ها افتادم که همیشه رفتگرها و لبوفروش ها و دوره گردها فیلسوف هستن :)
    پاسخ:
    خخخخخ پس خوبه حساس میکنم باید به خودمد امیدوار باشم :))
  • یوسف تهرانی
  • سلام
    دوستان گفتنی ها رو گفتن برا خال نبودن کامنت
    من به شما اشعار حامممد پهلااانه رو معرفی میکنم :))))))
    یاد جناب خان گرامی باد!!!!!!!
    پاسخ:
    شما لطف دارین به بنده.. :)))))
  • جوجو کوچولو
  • نه
    چرت منظورم نبود
    پاسخ:
    آهان. پس ممنون. البته اگه میگفتی  چرت بودم باز دوست داشتم چون واقعا دوس دارم دوستان حقیقتو بهم بگن.
     بازم ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی