خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

بیام ببافومت..

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۶ ب.ظ
که موی در هم بافته ات تا کمر آویزان

                                               مرا بافت...


                                    #یکی دیگر#
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

:))) عنوانش چقدر شبیه حرف های جناب خوان بود :))
پاسخ:
بافتمان :-)
موی بافته
تا کمر اویزان :)
که موی ؟؟؟
که!
پاسخ:
آره. که . چیه خو؟ ;-) از وسط جمله نوشتم قبلشو فکر کنم راحت میشه حدس زد:-)
  • خانومی ...
  • من که موهام تا کمر نیست 
    پاسخ:
    چرا؟ مو بلند خیلی خوبه !!!
    جمله رو سانسورش کردی.....
    از وقتی پ.ن نمیزاری کامنتات نصف شده....
    D:
    پاسخ:
    عه تو هم فهمیدی؟ ;-) برا جریان پ.ن هم پیگیری میشه . ایشالا بعد امتحانا برمیگردن
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :-؟
    پاسخ:
    الان منظورت ماذا فاذا بود؟ :-)
  • جوجو کوچولو
  • وااااااااای عنوانت عالی بود :)
    پاسخ:
    ممننننونم :-D
  • آریانا م.ف
  • وای نگو نگو. امیدوارم کردی خیلی خوب بود:D
    با اجازت میزارمش استاتوس واتساپم:D  اجازه هست رامبود؟
    پاسخ:
    صاحاب اجازه ای دوستم. اسمم هم میشه بنویسی؟؟؟ البته تو گذاشتن اسم مختاری ;-)

    پیشرفت خوبی داری :) 

    آورین !! 

    پاسخ:
    واقعا از حمایت های بیدریغت کمال تشکر رو دارم :-D ;-)
  • پری بانو
  • به عنوان یه کچل سکوت میکنم :|
    پاسخ:
    :)))))))))
    سلام کچل :)
  • آریانا م.ف
  • اسمت چیه دوستم:d
    پاسخ:
    یکی دیگر :)
    نه شوخی کردم .
     تو اینستام هست که :|
    خیلی هم خوب
    پاسخ:
    خیلی هم ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی