خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

در حاشیه ام دقیقا زیر نوشته ی مارک دفتر ریاضیت

هربار که ورق میزنی قسمتی از سرنوشتم رغم میخورد.

شنیدم که میگفتی از ریاضیات متنفر شده ای...

به من ربطی ندارد اما حداقل آتشش نزن , لازم میشود...


 #علیرضا حاصل زاه#


  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • شیمی -___-
    شیمیییییی-_______-
    کی چارشمبه سوری میشه من کتابامو آتیش بزنم ؟! ^_^

    پاسخ:
    بذار اول  پاسش کن :))
    چه عجله ایه؟؟؟؟؟
    قشنگه:))
    پاسخ:
    عه کم پیدا بودی یه مدت !
    دلمون برات تنگ شده بود کنکوری :))
  • آریانا م.ف
  • همیشه رو جلد دفتر ریاضیم شعر و خاطره مینوشتیم. خوبیش اینه که من انقدر عشق کتاب بودم هیچوقت مثه بقیه پاره نمیکردم. 

    پاسخ:
    خوش به حالت .. :(
    مطمئنی طنز بود؟!!! غمناک بودااا !!!!!! 
    پاسخ:
    طنز تلخ بهتر نیست عایا ؟؟؟
  • پری بانو
  • عایا میشه کل کتابارو یه جا آتیش بزنیم ؟:|
    پاسخ:
    چرا که نه! :)))))
    دفتر ریاضیمون کجا بود :(
    پاسخ:
    ندارین ؟؟
    اصن مگه میشه ؟ مگه داریم ؟؟
    من فردا امتحان ریاضی دارم :"(
    پاسخ:
    خدا لعنتش کنه :)))
    چ خوب گفته
    پاسخ:
    میدونم :))
  • دختر همساده
  • مجید جان دلبندم!
    رقم میخورد...
    پاسخ:
    :))))

    راس میگی :)))))
    اصلا حواسم نبود بخدا املام اینقدرا هم ضعیف نیس :))
  • جوجو کوچولو
  • خخخخخخخخخ دختر همساده راه میره تو اینترنت ما بی سوادا رو درست میکنه :))))
    پاسخ:
    :)))))))
    چه جالب ...

    :)
    پاسخ:
    :))
    ممنونم :)
  • بی نام بی نشون
  • به درد نمیخوره
    الا برای سبزی فروشان انقلابی
    :)
    پاسخ:
    سبزی فروشان انقلابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    میشه خواهش کنم بیشتر توضیح بدین؟!
  • یوسف تهرانی
  • ما که همش تو انتشارات جزوه کپی میکنیم :///

    پاسخ:
    و صد البته ما هم.. :))
  • دختر همساده
  • :)))  مهبان من خانم معلم بلاگم ^_^
    پاسخ:
    خانوم معلم سلام :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی