خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر


مرا کیفیت چشم تو کافیست/ ریاضت کش به بادامی بسازد.
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

گویا از برای بابا طاهر است.
پاسخ:
بش نمیخوره ! !
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)))
    بادوم :))
    کشمش :)))
    پاستیل :)))
    شکلات :)))
    نوتلا :)))
    دلم خواست :{
    پاسخ:
    کمین ! :)))))
    این فارسا معنیشو بلد نیستن :)))
  • جوجو کوچولو
  • باباطاههههههههههرررررررررر؟ بیا این بیتتو وردار اینجا ول کردی بچتو
    این چه وضعشه عاخه؟
    پاسخ:
    والا .
    خو اصن یکی بگه وقتی میری کوه شعر مینویسی  چرا شلوار سالم نمیبری؟
    حالا یکی بود حق کپی رایت رو رعایت نمیکرد ازت دزدیده بودش :)))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • کمین چیه ؟!

    پاسخ:
    خخخخ یه واژه لری نیست عایا؟
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نمیدونم ، لری نمیفهمم :)
    پاسخ:
    فکر کنم معنیش شیکمو باشه :)))))
  • دختر همساده
  • دل عاشق به پیغامی بسازد

    خمار آلوده با جامی بسازد

    مرا کیفیت چشم تو کافیست

    ریاضت کش ببادامی بسازد

     .

    .
    .
    .
    بابا طاهر :)
    پاسخ:
    خدا بیامرزش. نور به قبرش بباره عجب چیزی گفته :)))
  • دختر همساده
  • بله ایشون از دوبیتی های بابا طاهر هستن که آقای طالب آملی هم تو یکی از غزلهاشون با آرایه ی تضمین ,غزل رو با همین دو بیتی شروع کرده.
    شده این :

    دل عاشق به پیغامی بسازد
    خمار آلوده با جامی بسازد

    مرا کیفیت چشم تو کافیست
    ریاضت کش به بادامی بسازد

    ندارم ظرف می دل را بگوئید
    سفالی بشکند جامی بسازد

    قناعت بیش ازاین نَبوَد که عمری
    بجامی دُردی آشامی بسازد

    چو من مرغی نکرده صید ایام
    مگر کز زلف او دامی بسازد

    دعا گو قحط شو طالب حریفی است
    که ایامی بِدُشنامی بسازد



    :)


    پاسخ:
    woW
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم.
     من عاشق این آرایه بازی این شاعرام :))
  • دختر همساده
  • بله بله روحشون قرین رحمت :)

    پاسخ:
    آمین...
  • پری بانو
  • ولی من معنی کمین رو خوب میدونم :))
    خت کمینی پ چی دوور مردم داری :))
    دوور باسی کمین بود :))

    پاسخ:
    پسره فکر کنم ;-) !!!
    نه مث اینکه دختره :)
    من تسلیمم اصن "دوور باسی کمین بو" :))))
    چه عنوان طویلی
    پاسخ:
    یکی از تکیه کلام های بنده هستن که در این مواقع میفرمایند : پیش میاد... :)
    :)
    پاسخ:
    :)))
  • بیست و دو
  • من موندم کلا شما این شعرارو از کجا پیدا میکنی کلا!!
    پاسخ:
    از هرجا :)
    البته بال بر 90 درصدشون مال خودمه مگه خلافش ثابت شه :)
    خوب خدا رو شکر انگار صاحبش پیدا شد :) 
    پاسخ:
    خدارو شکر :)))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • پسر ؟! -___-
    نه شرافتاً پسر ؟! -____-
    من میرم جیبوتی عصن ، توبه 😐
    پاسخ:
    خخخخخخ  خو خودت تو اون پسته گفته بودی که آبجیت گفته بود برا خودت مردی شدی :)))))
    به من چه ؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی