خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

از سری جملات قصار اینجانب ٢

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ


نوشته ها ، مثل بچه های نویسنده هستن ، خوب یا بد نمیتونه دوستشون نداشته باشه... #یکی دیگر # +من که اینجوریم بقیه رو نمیدونم.
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

  • بیست و دو
  • منم همین طورم
    پاسخ:
    چقدر خوب ;-)
  • مهرناز .ج
  • اصن مگه خلافشم داریم؟
    نداریم :)
    پاسخ:
    والا :-)
    من به نوشته هام حس دارم
    اگه حسم خوب باشه مثه عزیزترینی ازش محافظت میکنم اگه حسم بد باشه میزنم میترکونمش:دی
    پاسخ:
    به انتشار شعله کبریت میرسد؟ :-)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • دقیقا !

    پاسخ:
    بهم افتخار کن یخورده عمو ببینه :-)
  • پری بانو
  • موافقم !!
    یه حس عجیبیه 
    حتی اگه بدونی بچه ت چندان چیز خوبی هم
    از اب در نیومده اونو از خودت میدونی !! 
    پاسخ:
    آره و نمیتونی دوستش نداشته باشی :'(
    الان یعنی تو چندتا بچه داری؟؟!!!!!! :)
    پاسخ:
    خخخخخ B-) کمر همتو بستم ، نمیدونم باید دوباره سرشماری بشن لامصب تواناییم زیاده ;-)
  • جوجو کوچولو
  • :| ها؟
    پاسخ:
    خیلی فلسفی شد؟!
    خخخخخخخخخخخخخ اره
    پاسخ:
    :-)
  • آریانا م.ف
  • موافقم.
    خودت خوبی دوستم
    ؟
    ببخش بیمعرفتم. امتحانات گیرم انداخته.
    بعدا سر فرصت جواب تمام جواب هات رو میدم. 
    پاسخ:
    خواهشمندم . درکت میکنم دوستم شما بدون جواب هم عزیزی :-) @-}--
    :)
    :)
    پاسخ:
    ;-)
  • جوجو کوچولو
  • فک کنم :))
    پاسخ:
    :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی