خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آهای روزگار: این یک" تهدیده ".

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ


امیدوارم تحمل اینهمه بدبختی نتیجه داشته باشه . وگرنه به همین گوشی قدیمی قسم یه جایی فرار میکنم که آسمونش هم یه رنگ دیگه باشه.
  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

کجا یعنی دقیقا؟!!!!!! :/ 
پاسخ:
اگه رفتم بهت میگم.
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)))
    به سوی چراغ وای فای
    پاسخ:
    :-)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • فرار ؟!

    پاسخ:
    بعضی وقتا بهترین راهه...
  • جوجو کوچولو
  • فرار کن من میدونم تهش چیه
    ببینم میخوای چیکار کنی :|
    پاسخ:
    تهش چیه مثلا؟ تهشو میبینی مطمئن باش.
  • پری بانو
  • چنین جایی داریم اصلا؟
    پاسخ:
    شاید...
  • جوجو کوچولو
  • نه خب من دارم میگم فرار کن ببینم میخوای چیکار کنی :/
    پاسخ:
    باش. یه کاری میکنم . اگه نتونم گلیم خودمو از آب بکشم بیرون که دیگه باس برم بمیرم :|
  • جوجو کوچولو
  • :)
    پاسخ:
    ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی