خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

یعنی ببین چیو چجوری به تصویر کشیدم...*

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ق.ظ

دیوار میکشد مرا به خود...

با آغوشی از گچ نرم به استقبال مشت های گره کرده ام می آید ...

و باز هم  با اینکه میدانم پشیمانی فرزندِ ناخواسته ی هم آغوشی مشت هایم و دیواری است

که با لباس سفید خود مرا

وسوسه میکند..

بازهم برای آرامش به او پناه میبرم.

باز هم...

و باز هم...


     #خودم#


* = اعتماد به نفسو داشتی خداییش؟؟

+ لبخند تو را چند صباحیست ندیدم/ یکبار دگر خانه ات آباد بگو سیب...

پ.ن.ث: مهم نیس کی میخوابی این مهمه کی باید بیدار شی..

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۰)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :-)
    پاسخ:
    :))
  • مهرناز .ج
  • خوب بودااا
    خوشمان آمد
    فقط جسارتا اون «بچه» رو‌هم اگه بنویسید «فرزند» که با بقیه متن هم خونی داشته باشه فک‌کنم بهتر شه
    پاسخ:
    آره موافقم همین الان تصحیح میشه
    ممنون از نگاهِ نکته بینِتون..:))
  • مهرناز .ج
  • ممنون از شما :))
    پاسخ:
    :))))))
  • خانم الف
  • زیبا بود این :)
    پاسخ:
    ممنننننوووووووووووونممممممم :)
  • آریانا م.ف
  • خوب بود واقعا. 
    جمله بدجور رو مخمه:d ولی تو توضحیات وبلاگ توضیح دادی که هرکی بدش میاد:D
    پاسخ:
    لطف دارین شما :))))

    کجا توضیج دادم هرکی بدش میاد؟ منظورتو متوجه نمیشم :(
    هرکی بدش میاد چی؟
    زیبا بود:)
    پاسخ:
    ماییم دیگه.، :-D کمال تشکر را دارم :-*
  • پری بانو
  • کلا با خودتون خوشید :|
    پاسخ:
    آره بابا ما هم دلمون به همین چیزا خوشه... ;-)
  • جوجو کوچولو
  • پی نوشت قشنگ بود :) خانه ات آباد بگو سیـــــــــــــــــــب 
    پاسخ:
    اصن قبلنا یه مدت ٢٤ساعت رو زبونم بود هی تکرارش میکردم اینقدر دوس داشتم ( دارم.)..

    !!!!! 

    آینده روشنی را برایت متصورم فرزند!!!! :) 

    پاسخ:
    یعنی اصن انرژی میدیاااا ولی خو خیلی تنبلم لامصب وگرنه اگه تلاش کنم میتونم آینده روشنیو برا خودم متصور بشم... ممنونم.
    خخخخخخخخخخخخ خیلی مهمه اره :)
    پاسخ:
    پس چی خیال کردی؟ مسایل مهم زندگین اینا :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی