خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

(( -- حرف از گلدان و جای گل میان آورده ای؟
 سالها اندر طویله جای یک خر خالی است....))

  صحبت از قلب من و جای گل و طنزست وآه و
این حقیقت های بی پایانِ این آبادی است...

 
  +پینوشت ها پس از تمام شدن نظرات دوستان اضافه میشود.
+تصحیح شد.

دیگر عرضی نیست...

اضافه شده در بعداً: ببینید یخورده پیچیده نوشتم . بیت بالا مکالمه بین شاعر و یکنفر هست . اون قسمتی که نوشته نشده یعنی اصلا سروده نشده جناب شاعر داره قلب خودشو به یک گلدون تشبیه میکنه و میگه : قلب من مانند یک گلدونی هست که جای یک گل توش خالیه و یکی باید باشه.
که در جوابش اون یکنفر در جواب جناب شاعر بیت اول رو میگه.
تو بیت دوم : شاعر با اون یکنفر صحبت نمیکنه داره با مخاطبانی که پاسخ اون یکنفر به شاعرو  شنیدن دردو دل میکنه و میگه که ..(بیت دوم خوانده شود)

+اصن مهم نیس که شاعرش منم . ولی خب خیلی سعی کردم به صورت طنز ویا طنزتلخ بیانش کنم . امیدوارم تونسته باشم.
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۷)

این الآن شعر بود؟!!!!!!!!
پاسخ:
نظر شما چیست؟؟؟
باید چند باره بخونم :))
پاسخ:
الان بخون...
نظرم رو گفتم دیگه.
عاشق شدی !!!
خخخخ
پاسخ:
فقط همین به ذهنتون رسید؟ :)

کسی خو نمیاد عاشق ما شه لا اقل ما عاشق یکی بشیم :)
نه :(
همین
متاسفانه !

خخخ
پاسخ:
:)))
  • sevin moghaddam
  • ینی قرابت معناییای قلم چی در این حد گنگ نیسD:
    فک کنم مرغ از قفس پریده :/
  • بیست و دو
  • گمانم « عرضی» درسته!:))
    درباره شعر، توی بطنش که میری تلخه!
    پاسخ:
    باید تحقیق کنم :))
    در مورد شعر: ظاهرش خیلی چرت به نظر میرسه ، یا حداقل تو نگاه اول . نه؟
  • خانم الف
  • هوم؟
    پاسخ:
    چند بار میشه بخونیش بعد دوباره نظرتو بگی؟؟
  • بیست و دو
  • نه!
    پاسخ:
    :(
  • آریانا م.ف
  • سلام
    اون دو بیت مفهومش اینه: خیلی نفهمی.
    موفق باشی دوستم
    پاسخ:
    منم برداشتم همین بود یجورایی :)
    ممنونم دوستم :*_*
  • دختر همساده
  • *عرض برادر! عرضی نیست.
    شعر رو نفهمیدم :/
    پاسخ:
    *اوکی. ممنونم که شفاف سازی شد :)

    در مورد شعر نظر خاصی ندارم، 

    ولی با دوستان موافقم ... عرض 

    پاسخ:
    قبول . تسلیم .
  • جوجو کوچولو
  • عاقا شعر بسی تلخ است
    احتمالا یارو شکست عشقی خورده اینو نوشته 😆😆
    پاسخ:
    احتمالا..
    نه نمیشه نظرمو بگم:|
    پاسخ:
    چرا؟ خو بگو دیگه  اذیت نکن :((((
    ::)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • میگه خیلی خری ، خودتو حرفاتو باید گذاشت در کوزه آب خورد !
    البته فک کنم :-)
    پاسخ:
    آره یجورایی به توضیحات اضافه شده لطفا توجه فرمایید...
  • جوجو کوچولو
  • چقدر پیچیده فکر میکنی واقعا :|
    پاسخ:
    خخخخ من باید برم دانشمند بشم نه؟ :)
    عجب بیتیه بیت دوم...احسنت
    پاسخ:
    متشکرمندم چاکرپاکرم قابل شما رو نداره...:-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی