خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

به کتابخانه رفتن بِه از ولگردی  باطل/ (یا وبگردی)

که گر مراد نیابم به قدر پاس بکوشم..


    #خودم کبیر#

+ گر نکوبی شیشه ی سنگ را به قند/ شصت قندت میشود هشتاد سنگ .. ..:))))))))))))))

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • این چند روز هی با خودم میخونم 
    گر به بدنامی کشد کارم در آخر دور نیست ، من که نشنیدم در اول پند نیک اندیش را !
    موفق باشی :-)
    پاسخ:
    woW بسیار زیبا واقعا موافقم ::))
    :))))
    پاسخ:
    :))))
  • خانم الف
  • شعر اول جالب بود :)
    پاسخ:
    لطف دارین شما خانوم الف :)
    بیهوده گویی دوستان ...
    منظورتون من بودم دیگه :D
    پاسخ:
    خخخخخ شما و بقیه :))))
  • بیست و دو
  • فرجه ها که دیگه تموم شد امتحانات شروع شد:|
    پاسخ:
    ما تازه رفتیم توش :/ دانشگاه آزاد اسلامی :))
  • جوجو کوچولو
  • بگی خودِ کبیر بهتره تا خودم کبیر :|
    پاسخ:
    موافقم.
    ولی خو چون خیلی از نوشته هام رو زیرش نوشتم #خودم# میخوام بدونن که همون نوشتش یعنی همون خودم :) خودمو میگما :))))
    مااااشاالله:))

    چجوری میشه شیشه ی سنگ رو به قند کوبید؟؟:/
    لدفا با رسم شکل توضیح بدید
    با تچکر
    پاسخ:
    هر چیزی در تخیل انسان قابل امکان است. تصور کن..
    جمله از خودم بود همین العان یهویی :)
    یه دقیقه سکوت :|
  • آریانا م.ف
  • کاش میشد اینجا هم گاهی اعتراض کرد به بعضی چیزا....
    اره بابا فرجه ها تموم شد که صبح بخیر. ما یکشنبه اولین امتحانمونه
    پاسخ:
    مثلا به چی دوستم؟؟؟؟ (اگه اینجا نمیشه  گفت به صورت خصوصی منتظر جوابتان هستیم )
    ما دانشگاه آزادیا همیشه یه قدم جلوتریم :)
    تازه دیده شده بعضی از دوستان امروز امتحان میان ترم داشتن :| به همین سوی چراغ
    +همون همیشگی !!!!! 
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخ آره راست میگی. +همون همیشگی
    :)))
  • جوجو کوچولو
  • :| چقدر باید خنگ باشن که نفهمن :|
    پاسخ:
    اوکی . پس چون مخاطبان ما انسانهای فرهیخته ای هستن به قول شما عمل میشه :)
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی