خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

برادران رایت :)

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ
در این دنیا
بر فراز این شیب های ناهموار
یا در نشیب های هموار..
و یا در فراز و نشیب های هموار و ناهموار

که همواره به آرزوی پرواز وادارت میکنند.

از خدا بردران رایت را برایت آرزو میکنم...
کسانی که برای رسیدن به ارزوهای بلندت برایت بال بسازند...


                          #یکی دیگر#
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

برارله رایت :))

امروز نوشتی;-)
پاسخ:
:)))))
آره
 خوبه؟
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نمیتونم ارتباط برقرار کنم باش ، شرمنده ...
    پاسخ:
    همینجوریه بعضی وقتا ...

    :)
    پاسخ:
    :)
    بهار تو با چی میتونی ارتباط برقرار کنی دقیقا :دی
    :))
    پاسخ:
    بهار خانوم لطفا پاسخگو باشید :دی :))))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نمیدونم والا :-)
    پاسخ:
    :-/ منم...
    فک کنم فقط با پستای من :دی
    :))))
    پاسخ:
    با پستای تو چی؟؟؟
  • دختر همساده
  • جالب بود...
    همیشه متن بنویس به جای شعر.. اینجا همیشه خوب گل میکنی:)
    پاسخ:
    سعی میکنم... :-B

    اوهو ... چه پیشرفتی کردی :) 

    آورین خوب بود :) 

    پاسخ:
    عه واقعند؟
  • sevin moghaddam
  • چقد پارادوکس داره توش:))
    ساغول....
    پاسخ:
    پارادوکس ؟ (جناب خان) ;-):-):-S:-P:-D :-)
    بهار فقط با پستای من میتونه ارتباط برقرار کنه :))
    پاسخ:
    بله بله شما که استادین.. :))
  • پری بانو
  • :) 
    من با بهار هم عقیده م 
    پاسخ:
    منم الان با شما هم عقیده باشم زشت نیست؟ :)))))))
    اوهوم
    پاسخ:
    ممنونم خاله  گندمی :))
    خدا برای همه برادر رایت بفرسته کاشکی :))
    پاسخ:
    آمین..
  • جوجو کوچولو
  • :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی