خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

با تجربه هاش دست ما رو هم بگیرن...

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ
میخوام شروع کنم شعر رو به صورت درست بخونم یعنی هی نمیخوام از دری سخنی باشه که از هر شاعری هرجا شعر خوب دیدم بخونم.
اجساس میکنم از شعر معاصر شروع کنم بهتر باشه. مثلا شاملو ولی خو نمیدونم از کدوم کتابش شروع کنمو بعدش کیو بخونم و همینطور برم ببینم لب کلام شاعرای معاصر چی بوده عبد که یخورده درکم از شعر بالا رفت برم شارای قدیمی مثل حافظ و سعدی و مولانا و بیدل و اینا...
من الان دقیقا نمیدونم باید از کجا شروع کنم و به کجا برم عایا کسی هست بتونه کمک کنه؟؟؟ منتظر پیشنهاداتتونم بیصبرانه...


+ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم / ای بی خبر از لذت شرب مدام ما....
پ.ن.ث: مهم نیس کی میخوابی این مهمه کی باید بیدارشی...
نکته مهم:این^^^^^^ در مورد خواب غفلت هم هستاااا.
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • بهترین هدیه ای که تو عمرم گرفتم کتاب شاملو بوده ^_^
    مرسی که یادم انداختی ! 
    کتاب خوبیه ، انتشاراتش یادم نیست ولی :-"
    پاسخ:
    بعد دوباره نیگاش کردی اگه  حوصله داشتی بهم بگوش..
  • جوجو کوچولو
  • شاملو
    انتشارات مروارید ازش یه گزینه ی اشعار داره مال احمد شاملو.
    توش کتابای قطعنامه و هوای تازه و آیدا در آینه و ... رو داره
    خوبه
    پاسخ:
    ممنون.
    دوست دارم یخورده در مورد افکارشون و معانی یا تفسیر شعرشم باشه :((((
  • علیرضا ******
  • حافظ
    پاسخ:
    حافظ هم به موقعش... :)
    من بسیار بسیار شعر دوست میدارم
    نمیدونم فقط میتونم بگم موفق باشی:)

    +سوختم بی تو ، ندانم که اسیران فراق
    با چنین آتش جانسوز، چه سان ساخته اند؟
    اهلی-خراسانی
    پاسخ:
    wOW مرسی شعر...
  • آریانا م.ف
  • از شعرای نیما شروع کن. 

    پاسخ:
    جونم برات بگه که.......
    باید روش فکر کنم :|
    شاملو سخته.
    دکلمه عاشو بگوش
    پاسخ:
    میدونم و سنگینه ..
    باید چال همه دکلمه هاشو پیدا کنم :)
    نیست لامصب تک وتوک پیدا میشه :(
    به به 
    :)
    مستدام باشید
    پاسخ:
    به به سلامت باشید :)
  • جوجو کوچولو
  • اگه کتاب برای تفسیر میخواین بهتره برید یه جایی که میدونید فردی که کتاب رو میفروشه به این چیزا مسلطه. من خودم تفسیر شعر هم دارم ولی میترسم کتاب خیلی خوبی نباشه معرفی کنم خسته شید وسطاش.
    پاسخ:
    اوهوم. حالا معرفی میکردید ضرری نداشت ..:)
    اهل شعرو انا نیستم مگه اینکه به صورت چشمی بخونمشون:دی
    ولی شعرای سهراب سپهریو حافظ و فربدون مشیری و قیصر امین پور رو دوس میدارم:)
    پاسخ:
     همه اینایی که گفتی عالین و به عبارتی دیوونه کننده !
  • پری بانو
  • من خودم چون همیشه و فقط حافظ میخونم 
    نمیتونم زیاد پیشنهاد بدم :))
    ولی دارم حافظِ حافظ میشم :))
    شعراش نهایته .... نهایت !! 
    پاسخ:

    woW
    منم حافظ خوندم و میخونم ولی خب گاهی وقتی و به صورت گزینشی :)
  • مهرناز .ج
  • شاملو
    همه شعراش
    مخصوصا کتاب نامه های شاملو به آیدا
    پاسخ:
    ممنونم . حتمااااااا...
    فریدون مشیری :) 
    پاسخ:
    عالیه :))
  • جوجو کوچولو
  • خو آخه یادم نیست اسم کتابی که قرض گرفته بودم رو 
    پاسخ:
    فدای سرت ، نباشه غمت..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی