خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

خیلی بدی دختر خانوم

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

 چقدر دلم تنگ شده تا صبح بشینیم جرف بزنیم

هیشکی نیست......

حتی دیگه هرشب زود میخوابم...

"دنیا "اندازه صفحه لپتاپم کوچیک شده...



پینوشت بعدا نوشت " اون دختر خانوم که  تو عنوان هستن همین دنیا هستش ^^^^

پ.ن.ث: همون...


  • یکی دیگر

نظرات  (۱۷)

  • صآب خونـِ
  • :|
    پاسخ:
    :|
  • بیست و دو
  • ای بابا این دنیای مجازی جوونارو از خودشونم گرفته انگار!
    پاسخ:
    ای بابا..
    اتفاقا دخمل خوبی بوده
    بچه که نباید تا صبح بیدار باشه
    باید ساعت 10 شب بگیره بخوابه
    که قد بکشه
    والا بوخدا
  • خانم الف
  • به نظرم اکثر آدمای دنیای مجازی آدمای تنهایی ان..
    هعی..
    پاسخ:
    ...
    هیشکی نیست... بیخودی ننداز گردن فضای مجازی
    پاسخ:
    باش.
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • -_-
    پاسخ:
    :_:
  • ماه بانو
  • چی شده؟:|
    پاسخ:
    همینا که اون بالاس فقط...
    چیزی نیست ...
    کدوم دختر دقیقا :دی
    خخخخخخ
    دوباره خخخخخخ
    فقط خخخخخخخخخخخ
    قبل از نوشتن پی نوشت پستتو خوندم
    الان اومدم نظر دادم
    دیدم گفتی کدوم دختر:دی
    پاسخ:
    یعنی خخخخخخخخخخخخ
    کدوم دخر خانوم؟
    امشب من از فضولی خوابم نمیبره لاصمب خخخخخخخخخخخخ
    اون جریان به کجا رسید ؟!!!!! :/ 
    پاسخ:
    به هزارتا دلیل معلوم و نامعلوم باس بیخیال شم. یعنی شدم.
    ینم بعنوان پی نوشت اضافه میکنم:دی
    پاسخ:
    خوبه :)
  • زهرا ساعی
  • ............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هیچ..
  • زهرا ساعی
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    what?
    چته؟؟ :))
  • جوجو کوچولو
  • کلا دختر خانوما خیلی وقتا بد میشن
    پاسخ:
    چرا آخه؟؟؟
    الان این سوال برام پیش اومده!
  • جوجو کوچولو
  • نوعی مرض است که در بعضی موارد بسیار زیادی دیده شده که لذت هم میبرن توی اون نوع بد شدن :)
    نه ولی جدی ناز کردن و این قضایا.
    پاسخ:
    خخخخ :)))))))))
    اوکی . اوکی. حل شد :))
  • زهرا ساعی
  • دخیا خییییلیم خوبن...اصن عالین  همه چی تموم..مااااااه
    پاسخ:
    آره آره تو جریان هستم.. :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی