خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اندر احوالات خلی...

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ
1.شریف تا اطلاع ثانوی کنسله :'(
2.دیگه اینکه هرچی بیشتر فکر میکنم کمتر به نتیجه میرسم

پ.ن.ث:مهم نیس کی میخوابی مهم اینه کی باید بیدار شی
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

شیته پل:/
چرا کنسل ؟

خب کمتر فکر کن تا بیشتر به نتیجه برسید:)
کم فکر کن از این خل تر میشی:دی
جدی میگم ولی!
پاسخ:
به شما و همه دوستان :شرمنده دیر ج میدم :(بعد از ظهرا که پست میارم دیگه خونه نیستم معمولا با دوستان میریم بیرون شب 12 اینا دیگه میام چک میکنم.

هیچ شرایطی فعلا  ندارم برا خوندن یعنی اگه درسای ای ترمم هم بالا پاس کنم میتونه یه معجزه باشه :(

واقعا باس کمتر فکر کنم ...

شیته پل هم خودتی ! دیوونه ! :))))))))))))))))))))))))
  • چشم به راهم ...
  • عجب...
    پاسخ:
    بله دیگه بعضی وقتا اینجوریه...
  • آریانا م.ف
  • هاهاها
    خیلی باحال بود. شریف کنسل:d
    ولی من همچنان تهران. :d
    پاشو پاشو چیه تا لنگه زهر میخوابی.
    پاسخ:
    زهر :)))

    و من منتظر شیرینیم :))

    خوابم تقریبا اوکی شده :) ولی خب یادآوری جوابه.. ::)
  • بیست و دو
  • دانشگاه منظورتونه؟
    از الان برای رسیدن به هدفتون کم آوردید؟
    پاسخ:
    آره
    معلومه؟
    ولی خب آدم باس یه جاهایی واقع بین باشه :((
    شریغ منم کنسله :دی
    پاسخ:
    بزن قدش :)))

    شریف؟!؟!! دایی کیمیا ؟!؟!!!!!!!!! o_O


    فک کنم بازم رفتی اینستاش :/
    پاسخ:
    تو ترکم .یعنی دیگه سعی میکنم بیخیال شم ....
    ولی خب ربطی به اون نداره.
    از اولم قرار بود یه سری چیزا چیزا درست بشه که بخونم ولی خب علی الحساب هیچی تغییر نکرده منم با این شرایط نمیتونم یعنی میتونما ولی خب تا یه جایی حوصله تلاش کردن دارم حداقلش اینه که دلم خوش باشه به یه چیزی...
    یکم بیشتر فکر کنین به تصمیمی که گرفتین
    پاسخ:
    بیشتر از 24 ساعت شبانه روز هم مگه داریم؟؟؟
  • جوجو کوچولو
  • حالا چرا؟
    پاسخ:
    اولا کلا که منتفی نیست / فعلا منتفیه
    ولی الان اگه بتونم هم نمیخوام شاید مال تنبلی بیش از حدم باشه ولی خب  ای کاش الان ترم آخر بودم تمومش میکردم میرفتم سربزی واقعا حوصله این زنگی راحتو ندارم..
    چراش هم اینه که اگه قرار باشه با این شرایط زندگی کنم فقط میتونم این افتخار رو به دنیا بدم که فقط از پیشش نرم . حوصله/ علاقه/ حال جنگیدن ندارم..
    نمیدونم شاید جوابتونو صریح ندادم ولی خب جواب نظرای دوستانو هم بخونی شاید خالی از لطف نباشه.........
    ها؟؟
    مگه شما میدونی شیته پل چیه!!!عجبا:))
    پاسخ:
    اختیار داری....!
    :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)
  • ماه بانو
  • انشاالله که بهترین تصمیم,رو بگیرین:)
    کنسل شد یا کنسل کردین؟
    پاسخ:
    نمیدونم:|
    ولی خب تا اطلاع ثانوی کنسله...
  • جوجو کوچولو
  • خب ... امممم موفق باشی :)
    امممممممممم موفق باشی بهتره
    پ موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی