خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

از هردری،وری

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ
شاید من بتوانم در جایی دیگر قهرمان باد اندر غبغب کت وکراواتی باشم.
ولی دیگر هرگز گلی نمیشوم که در شنزار رویید .
گمت نکنم ، دیگر زنده نیستم.


+اینبار شیب تند^^^^.
+مهم نیست کی میخوابی مهم اینه کی باید بیدار شی.

+باغ فردوس میارای که ما رندان را         /           سر آن نیست که در دامن حور آویزیم.


  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

  • جوجو کوچولو
  • گمت نکنم دیگر زنده نیستم؟
    گمت کنم نبوده احیانا؟
    پاسخ:
    نه ، در ادامه حرفهای قبلی دارم میگم که (( گمت نکنم)) یعنی نمیخوام زیاد پیچ و تابت بدم ، نمیخوام گیجت کنم ، تو محاوره میگیم که : "گمت نکنم"

    آیا تونستم منظورمو برسونم ؟؟؟

    کلا داری به سمتی میری که ما هیچی از حرفات نفهمیم دیگه!! :/ 


    پاسخ:
    خودم هم دیگه دارم به همون سمت میرم..:(
    با گندم بانو موافقم o_O
    پاسخ:
    :(
     O_O
    نمنه ؟!!
    پاسخ:
    هچ. شوخی اولمیشم.
    کی باید بیدار شیم..؟
    پاسخ:
    هر وقت که دوست داشته باشی. بعضی وقتا میخوای ساعت 6 صبح پاشی نمیتونی...
    هووم ؟؟
    هووم!
    پاسخ:
    :|
    با اون توضیحه تازه فهمیدم ...
    عجب متن قشنگیه:))
    خو از اول تفسیرشم بنویس آدم به موقع حال کنه دیگه:/
    پاسخ:
    بسیاااااااارلطف داری.
    راستی sevin اسم دختره یا پسر؟؟؟ :))
    عه شما که ترکی ت خوبه دیگه چرا...خخخخ
    دخترونس.
    پاسخ:
    نه دیگه در اون حد :(
    ممنونم که شفاف سازی کردی :)))))))))))
  • آریانا م.ف
  • چه نارحت کننده...
    بین شعر خاصی بود عارف. 
    خیلی تند بود خیلی....
    این جمله رو مخمه.
    خوبی خودت دوستم؟
    پاسخ:
    :(
    جمله تا وقتی تبدیل به باور و جزئی از زندگیم نشه باقی میمونه تو پیشنویسام.
    پست بعدی در جواب شما گذذاشته خواهد شد.
    خوبم مرسی.
    سوین راست میگه با توضیحی که به جوجو :D دادی کلی واضح تر شد. شاید نیاز بود قبل ترها مشخص میکردی که خواننده متن، مخاطب مستقیمته، اون "گمت نکنم" بهتر درک میشد...

    ولی در کل گاهی خیلی هامون به این حالت ها می رسیم، و نتیجه می گیریم که: در حال زندگی نیستیم؛ بلکه در حال زنده گی هستیم...
    ولی این نیز بگذرد... :)
    پاسخ:
    وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد..
    :)
    پاسخ:
    :)
    :))))))))))))))
    پاسخ:
    :)
  • ثمین سعیدی نیا
  • شاید من بتوانم در جایی دیگر قهرمان باد اندر غبغب کت وکراواتی باشم. 

    +قشنگ بود
    گمم نکن!
    پاسخ:
    باش. :)
  • جوجو کوچولو
  • یه سوال پرسیدم ملت تازه فهمیدن چی شد :))))
    فهمیدم ممنون
    پاسخ:
    خخخخ ممنونم که به ملت کمک کردی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی