خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

باشد مر ه می

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ق.ظ


منه سخت را ربان تو باید ،    به این زخم ها دست تو شاید

 

 

 

 

باشد مرهمی....

                 

        

         باشد مرهمی....

پ.ن:مهم نیس کی میخوابی مهم اینه باید کی بیدار شی

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۷)

1.افرین
2.مرهم
3.کو جمله معروف؟
پاسخ:
تصحیح شد. ممنونم/
من نمیفهمم چی نوشتید
یا پست ی جوریه :|
پاسخ:
فکر میکنم هیچکدوم، شعرو باید شنیده باشی تا باهاش رابطه برقرار کنی.
  • شملیــا ●○●
  • من سه به بعد میخوابم تا ۷ الی ۹ خخخخ
    پاسخ:
    چ کم خواب !!!
    :)
    پاسخ:
    :)
    :)
    پاسخ:
    گریه داره نخند :|
    : ) خوب بود
    پاسخ:
    ممنون
    فکر کردم عنوانت اینه! Marry Me خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخ چه ذهن خلاقی داری شما :)))
    باشد دیگر:|
    پاسخ:
    چرا میزنی خو ؟؟؟ :)
    @ افشین : یعنی من تو کف فکر تو موندم!!!!! :)))))))

    @ فرزندم: عامو یه چی بوگو ما هم بفهمیم!!!! :/
    پاسخ:
    خخخخخ من خودم هم نمی فهمم :)
    مرهمه رو نفهمیدم...:|
    اما با اون جملتون موافقم: )
    پاسخ:
    به هر صورت ممنون از لطفت :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • این جمله هنوز منقرض نشدع؟!:/
    باشد مرهمی :)
    پاسخ:
    یهو از تو خاطرات میپره چنگ میزنه به روح و روان... :..
  • جوجو کوچولو
  • آخی !
    چه لطیف :)
    پاسخ:
    ذهنتون لطیفه :)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • لایک
    پاسخ:
    ممنون از نگاهتون :)
    خخخ اینو تازه دیدم............
    در راه رفتن به دشوری :)))
    پاسخ:
    خسته نباشی دلاور :))))))))
  • بوتیمار ...
  • کجاست ای یار آغوش تو؟!
    پاسخ:
    واقعا کجاست؟؟؟؟؟
    :)
    :(
    پاسخ:
    :(
  • کلنگ همساده پسر
  • مر همی تو را گویم کین مرهمی که بنبشتی، به کار من نیاید!
    پاسخ:
    زیباااا
    به کار خودم هم نیاید ، شما که جای خود دارید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی