خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

همه بیاین کارتون دارم #مهم#

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

آقا حوصلم سر رفته بود گفتم یه پست بذارم. مرامی نظر بدین فکر کنم خیلی مهمم . جبران میکنم..


   با تشکر روابط عمومی وبلاگ یکی دیگر.

  • یکی دیگر

نظرات  (۵۹)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • مرامی :)
    پاسخ:
    ممنونم :<))
    :|
    پاسخ:
    :)
  • آریانا م.ف
  • سلام
    امروز انقدر حوصلم سر رفته که کم مونده دیوارو گاز بگیرم. 
    دارم پا میشم برم خونه مامان بزرگم از این دلتنگی و غم و تنهایی خلاص شم. تو هم یه همچی کاری کن.
    پاسخ:
    سلام
    منم مگه بلند شم برم پیش مهدی دوستم..


    -_____-
    بابا مهم
    پاسخ:
    ممنونم .الان  دیگه احساس میکنم خیلی مهمم :)))

    نظر :|
    پاسخ:
    و همچنین شما مهشید خانوم :)
    نظر
    پاسخ:
    ممنوم مستر.. :)
  • جوجو کوچولو
  • چی شده؟
    پاسخ:
    حوصلم سر رفته :(
  • آریانا م.ف
  • اگه امکانش هست و واقعا بهت خوش میگذره برو. چرا که چیه نشستی تو خونه پاشو برو سر خیابون اصن یه بستنی بخر چه وضعشه. اوا

    پاسخ:
    الان میرم خو چته؟؟؟
    بذار 4 تا نظری جواب بدم :))) خخخخخ
    :)
    پاسخ:
    گول خوردین ؟!
     :/
    نولوپ؟!!!
    پاسخ:
    what?
    گول ؟
    پاسخ:
    شیب دار میسازند؟؟؟
    خخخخخخ
    پاسخ:
    ممنونم . خوش اومدین اقا علی.. :)
  • آریانا م.ف
  • نه به نظرم بشینی به نظرای ما جواب بدی هم خوبه. تا شب وقتتو میگیره بعد میگیری میخوای و جمعه ی لعنتی میاد. جمعتو برو پیش یکی 
    پاسخ:
    جمعه؟ نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :(
    الان میرم بابا بشمار 3 دیقه دیگه اگه نرفته بودم....
  • آریانا م.ف
  • جمعه خیلی مزخرفه خیلی خیلی خیلی به نظرم امروز رو نرو فردا برو:D
    پاسخ:
    خخخخخخ چی خیال کردی ؟!امشبو که میرم هیچ فردا هم تا بتونم نمیام خونه ! یه همچین آدم علافیم من :)
    با من نگردید خراب میشید :))))))
    هعی........
    خدایا میشه جمعه هارو بلاک کنی:((
    پاسخ:
    سوین کی هستی تو ؟ من میشناسمت؟؟؟؟؟؟
    :))
    پاسخ:
    :))))
    گول ؟
    شیب دار؟

    پاسخ:
    بره ؟ (فامیل)
    چیشده؟ (پسر فامیل) خخخخخخخخ
    گفته بودم کوهستان نمکم من :))
  • آریانا م.ف
  • حالا تو بری من حوصلم سر میره تا بابام بیاد دنبالم ببرم خونه ننه بزرگم. ووی چه پیشنهاد بدی دادم لعنت به زبونی که بدموقع باز شد
    پاسخ:
    اشکال نداره اصن سگ تو ضرر یه خورده میمونم چند دیقه دیگه میرم :)
  • جوجو کوچولو
  • حوصله منم سر رفته انقدر دارم آهنگ گوش میدم
    پاسخ:
    تو هم بیا تو جمع من و آریانا و دوستان حوصلت سر نره :))
    خب شام چی داریم ؟ :) (دارین )

  • آریانا م.ف
  • خخخخ. 
    عجب ضرری کردیا. من دارم اش رشته میخورم. ولی دلم کباب میخواد. باید بابامو مجبور کنم ببرم کباب بخره واسم. چون مامانم رفته آّبودان برام میگو بیاره وقت نمیشه کباب درست کنه دیگه
    پاسخ:
    اشکال نداره تلافی میکنم . یه روز میام اهواز باید برام میگو درست کنی  از اونا که تو این فیلما نشون میده :)
    بلدی؟
    ( من مامانم رفته پیش فامیلایی که تازه از زیات اومدن رسما به غیر از تخم مرغ هیچی نداریم البته اگه بشه اونو غذا حساب کرد :(((((((
    :))
    :D
    بعله بعله..
    پاسخ:
    خخخخخخ همون کوهستان نمکی که جومونگ تو چوسان قدیم پیدا کرد رو میگم. اون منم . خوشبختم :))
  • شملیــا ●○●
  • آمدیم
     😊
    پاسخ:
    خوش اومدی شملیا دیگه چه خبر ؟ :))
     :))
    نه اقاجان رو جهل خودت پافشاری نکن.....
    پاسخ:
    خب خوبه . الان دختری یا پسر؟
    حرفی واسه دفاع ندارم :))
    اعتماد به سقف شاید ^ــ^

    پاسخ:
    آره :))
    شما شام چی دارین خانم من ؟
    وای روم سیاه. اشتباه شد منظورم همون شما بود . :))))))))))))))
    خو این اسما چیه میذارین؟؟
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • الکی الکی بیسو خورده ای کامنت خورد !
    شانس نیس که!
    پاسخ:
    از بسکه من کوهستان نمکم :))))))

    میگمشما یکی از پستاتو حذف نکردی همین روزا؟ من نیم ساعت زیرش کانت گذاشته بودم !
  • جوجو کوچولو
  • چی شام؟
    چی هست اصن؟
    پاسخ:
    آره لامصب شما اینقدر تو روز میخورین دیگه  شام مگه میتونین بخورین ؟ :))
  • آریانا م.ف
  • کاری نداره که ما میگو درست میکنیم باقلوا.
    بعله تخم مرغ نوش جونتون. 
    خوبت میشه کاش تا یه هفته مامانت بهت غذا نده من دلم خنک شه
    پاسخ:
    خخخخخ چقدر ساده ای تو دختر ! من میرم خونه مهدی اینا الان حلیم میخورم . حلیم داخخ
  • دختر همساده
  • o_O
    پاسخ:
    به  دختر همساده هم به جمع گرم و صمیمی وبلاگ یکی دیگر پیوستن
    خیلی خوش اومدین خانم . شما باید به یه سوال مهم پاسخ بدین .
    شام چی دارین؟؟
  • جوجو کوچولو
  • تو روز چی میخوریم مگه؟
    پاسخ:
    اینقدر غذذا های عجی ریب اوماده اسماشونم بلد نیستم. آهان پپرونی؟ :))

    خب اگه راست میگی بگو بینم چی می خورین؟؟؟؟
  • آریانا م.ف
  • به پا از هول حلیم نیفتی تو دیگ.
    وای کاش دهنت بسوزه تاول بزنه تا یه هفته نتونی غذا بخوری من دلم خنک شه آخیییییییش:d
    پاسخ:
    زهی خیال باطل .

    الان دیگه سرد شده. :)))))
    feeling :زورت بیاد :)
    و
    آقای
    یکی دیگر :))
    این اسما چیه میزارید ؟ :D

    پاسخ:
    تقصیر خودتونه ب خدا :(((((((((
     اسمتو گذاشتی من .
    نه من ، منظورم خودته . اهههههههههههههههههه دوباره قاطی شد :))))))))
  • جوجو کوچولو
  • گشنه پلو با خورش دل ضعفه
    یه غذاییم هست اسمش منملیبنتلانتیذدذدذدذدذدذدذدذدذدذددی
    لامصب خیلی خوشمزه است
    پاسخ:
    اگه دوباره تونستی بدون اینکه کامنت قبلیتو نیگا کنی بنویسیش جایزه داری :))

    بعدم نترس غذاتونو نمیخورم :)))))))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نه حذف نکرده بودم ؛ زیر پست روز های خوب با آدم های خوبتر گفته بودی
    پاسخ:
    آهان. باید دوباره چک کنم . ممنون ::\
    بیخیال
    :))
    همون :))

    پاسخ:
    آره همون . اصن از حالا به شما میگم خانم همون :)
    نه اون خانم من هاااا همون یکی که اسم خودتونه  :))

    یعنی همین که این بالاس.
    اصن نظرت چیه نگم همون ، بگم خانم همین !!! :)))))
  • آریانا م.ف
  • فک کرده اینجا حلیم نیست. اینجا تا صبح حلیم و اش فروشیا بازن. میرم خورم.
    پاسخ:
    چقدر میخوری تو ! برا منم بذار :))

    فقط از اون میگو ها برام بذار که میام براتاااااااااااااا
  • جوجو کوچولو
  • منملیبنتلانتیذدذدذدذدذدذدذدذدذدذددی
    ها دیدی؟؟؟؟؟ 
    جایزه ام چیه؟
    پاسخ:
    اصلا غذا هست این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     صبر کن یه دقه :)
    دانشجویان بی درد:/
    فردا قلم چی دارم:((
    خدایااااااا. اینا چرا اینقد حالشون خوبه؟!

    پاسخ:
    چرا گریه میکنی حالا؟  درستو بخون گوگولی :)))

    (شوخی )

    ولی من هنوز نفهمیدم دختری یا پسر لامصب !!!!
  • آریانا م.ف
  • سوین قلم چی خر است. 
    میفهمم حال و روزتو منم پارسال همینجور بودم.
    موفق باشی
    :|
    عجب...
    +کلا همین , همون , همان , همانا , همچنین , همچنان و... همش قاطی شد :|
    پاسخ:
    خخخخخ من یه همچین آدم مریضیم..
    شما خودتو درگیر ذهن متشوش من نکن :)

    (تو رو خدا تو کامنت ننویس : سلام مریض :)) )
    آهههههههه
    قلم چی :| :( آزمون :(
  • آریانا م.ف
  • عکس میگو هارو برات میفرستم
    برو خوش باش چقدر کامنت گرفتی
    فعلا بای رفیق جان
    پاسخ:
    عکس نمیخوام. میخوام بیام میگو بخورم .
    فسفر داره
     مجید میگفت :))))))))))
  • جوجو کوچولو
  • سوییییییییییین من فردا گزینه دو دارم :((((((
    :)
    خب دوستان من برم خونه مهدی اینا. خیلی خوش گذشت ایشالا تو دپرسیاتون جبران کنم :)))))))

    (البته خدای نکرده)
    اگه امری نیست؟
     فعلا..
    واینکه :ممنونم
    تیکِ حاضریِ مارم بزنید..
    پاسخ:
    اختیار داری دادش..:)

    نظر

    +معرکه راه انداختین

    ++اون جمله معروفو نمیبینم اینجا. گفتین اگه رؤیت نشد یاداوری کنیم
    پاسخ:
    خخخخخ معرکه :)
    اهان .ممنونم که یاد آوری کردین. اصلاح شد :))
  • ماهی قرمز
  • دیر اومدم اما اومدم :))
    پاسخ:
    خوش اومدی. خونه خودته.. :)
    :/
    پاسخ:
    :/
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))))))))
  • فاطمه یعقوبی
  • خخخ خل و چل گفتم چی شده :))) 
    پاسخ:
    خخخخ چیزی نشده :)
    عه دیگه اوکی شدی؟؟!! دیگه نمیخواد من کامنت بذارم؟؟!! :)
    پاسخ:
    ممنون نه دیگه اوکی شد. دوستان لطف کردن. :)))
  • دختر تنها
  • سلام اقا مذکره....یه اسم پسر بگو لینکت کنم من با اسم لینک می کنم

    ماشاالله خیلی مهمی منم اومدم به این دوستان اضافه شم البته اگه قابل بدونین:))

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخ :))
     شما رو چش ما جا دارید..
  • زهرا ساعی
  • عجبببببببببببببببب............نعنا پرتغال....
    سلام
    خوبین ؟
    پاسخ:
    ممنون.
    شما خوبین؟
  • بانو ف تک نقطه
  • :/ مهمینا ولی :)) 
    پاسخ:
    خخخ :)
  • فروردین دخت
  • اینم نظر :)
    پاسخ:

    حالو ای موقع!!

  • گُلسا کیانمهر
  • خیلی مهمی الان :)))
    پاسخ:
    معلوم نیس؟؟؟؟ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی