خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

چرا هیشکی نگفت؟؟؟

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ
آهای آهای یکی بیاد یه شعر تازه تر بگه / برای گیس گلابتون از مرگ جادوگر بگه
.
.
از مرگ جادوگر بد که از کتابا میومد...


آهای آهای...

کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آی نفس کش ...

نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 پ.ن1: کاری به سیاست نداریم ، آدما خیلی دارن بد میشن.
 پ.ن2: شاعر: شهیار قنبری /ترانه:ابی و داریوش
 پ.ن3: مهم نیس کی میخوابی مهم اینه کی باید بیدار شی
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۴)

من که بلد نیسم
پاسخ:
من هم...
چشمای گیس گلابتون چیزی به جز شب نمیدید
هوا نبود , نفس نبود , قصه به آخر نرسید
قصه های مادربزگ آیینه خود منه
طلسم جادوگر باید با دستای تو بشکنه

دقیقا یادم نمیاد مال کیه
فک کنم داریوش
شاید
پاسخ:
داریوش و ابی..

جاودگرها قصد مردن ندارند... وگرنه کی دلش نمیخواد برای گیس گلابتون از مرگ جادوگر بگه؟!
پاسخ:
:|
:/
پاسخ:
:\
جادوگره ازون بد جنساس؟:/
پاسخ:
آره دیگه ..
:/
پاسخ:
:\
  • آریانا م.ف
  • من هستم. یعنی بودم .
    جمله نگفتی تو پستت گفتی یاداوری کنم
    پاسخ:
    آهان ممنون الان اضافه میکنم.
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • من که کلا در این زمینه ها چیزی حالیم نیس
    پاسخ:
    مسئله پیچیده ایه...
    عه چرا بلد نیستی؟؟؟؟؟ پس ضریب چولگی چی بود؟؟؟؟!!!!! :))
    پاسخ:
    خخخخخخ :))))
    این خیلی سخته . واقعا...
  • جوجو کوچولو
  • چقدر مسخره واقعا :|
    پاسخ:
    :|
    :| بلدیم نمی گیم : دی
    پاسخ:
    :)))
  • دختر همساده
  • چقدر من این آهنگ رو دوست دارم...

    پاسخ:
    منم...
  • شملیــا ●○●
  • هاع ؟ :)
    پاسخ:
    شما خودتو درگیرش نکن :))
    جمله «مهم نیس کی میخابی..» قراره تا اخر ابراز وجود کنه؟
    نمیشه مثلا سه پست در میون عوض شه ما با بعدهای دیگه ی  وجودتونم آشنا شیم؟
    پاسخ:
    تا وقتی نره تو خونم ولش نمی کنم.
    ولی شاید جملات دیگه ای اضافه کنم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی