خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

از جملات قصار ((خودم)) :)

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ق.ظ

از الان حد اقل تا یه سال دیگه میخوام تو پینوشت همه مطالبم  جمله ای رو بذارم که یادآوری بشه به خودم و از تموم کسایی که مطالبو دنبال میکنن خواهش میکنم اگه یادم رفت یادم بندازن.

نم مدرک

مهم نیست کی میخوابی مهم اینه کی باید بیدار شی.


#خودم#


پ.ن 1: آقا بگید فعلا کسی منو کشف نکنه فعلا میخوام درسامو بخونم
پ.ن2: مرنجان دلم را که این مرغ وحشی /زبامی که برخواست مشکل نشیند
+ خیلی هم به هم ربط دارن. مثلا بعدیو نیگا اینم به بالاییا ربط داره.
پ.ن3:بو پوی پتی تنگیدی روکمم ،کممه پوکوندی/حالو کممه پوکوندی به درک، دلم شوکوندی

ـــ ربط دارناااا ... ولی متاسفانه نمیدونم ربطشون چیه :|

. من گوله ی نمکم چطوری دلت میاد به من بگی بیمزه ؟!!! :(
  • یکی دیگر

نظرات  (۲۳)

مهم نیست کی میخوابی!!مهم اینه بدونی اگه خوابیدی و دیگه پانشدی چی داری:)
پاسخ:
چی داری؟؟؟
  • اقای روانی
  • مهم هست که کی می خوابی :) مهم نیست کی بیدار میشی :) دیوی :)
    پاسخ:
    خخخخخخ  :) دیبی :)
    مهم نیست که قشنگ نیستی قشنگ اینه که مهم نیستی
    پاسخ:
    ممنونم از حمایت های بی دریغتون :)))))))))))))

    :)
    پاسخ:
    :)
    هه هه خوب بود بامزه

    :)))))
    پاسخ:
    خخخخ تو فکر کن یه درصد من بامزه باشم :)))
    خواهشا تو مطلب بعدی اینم ذکر کن که مهم نیس چی مینویسی، مهم اینه که یه چی بنویسی 😂 
    پاسخ:
    چشم.:)
    با کامنت این دوستتون افشین چقدر خندیدم.
    اصلا هیچی مهم نیست!!!
    پاسخ:
    خخخخ آره اصلا دنیایی از معنی بود :)
  • آریانا م.ف
  • اگه اینا نبود خیلی جهان بدی داشتیم.
    پاسخ:
    کیا؟
    آهان من و آقای همساده و اینا !!
    خخخخ نگو که شیرازی هستی!!!! :)
    مهم نیست که کی میخوابی مهم اینه که " حالو ای موقه " ؟؟!!! :)
    پاسخ:
    نه. ولی شیرازیا رو  دوست دارم..:)))

    واقعا... حالو ای موقع؟؟؟

    شما فعلا خودتونو استتار کنین تا کشفتون نکنن :|
    پاسخ:
    یکی برا من سازوبرگ بیاره میخوام استتار کنم.
    حالا برگ هم نبود یه سازی چیزی بیارین حوصلم سر نره تو این گمنامی :)))
  • جوجو کوچولو
  • یه خودِ کبیر هم اون بالا مینوشتی :|
    دیگه اصن بجای خودم بگو خودِ کبیرم !
    پاسخ:
    مسئله خیلی مهمیه
    باید روش فکر کنم :))))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • راضیم ازت
    ادامه بده برادر
    علی یارت :)
    پاسخ:
    ممنووووووووووووووووووووووووون.
     نمیدونی چقدر انرژی دادی:))))))))))))))
  • آریانا م.ف
  • همین جملات قصاری که میگی شاید بیمزن.
    پاسخ:
    آهان...
    شدیدا موافقم..
    چ جملاتی:)

    پاسخ:
    :) ممنونم.

    پس خوب متوجه میشی لهجه شیرازی رو ... آخه اون شعره چیزی نیست که هر کسی بفهمه :)

    " موقه " آخه اینجوری تلفظ میشه !!! نمیدونم یه جوری که حس میکنم عین اصلا شنیده نشه :)

    فقط اینا رو اصلاح کن:

    با .... بو 

    حالا .... حالو 

    :)

    پاسخ:
    چشم.
    شما شیرازی هستین گندم بانو؟؟
    وووواااای این با پوی پتی 
    :))) عامووووو
    پاسخ:
    :)))))
    ینی این روزا بیشتر دارم بهت امیدوارم مشماا..:|
    کلاً گفتم، نپرش به چی امیدوار میشی..:|
    پاسخ:
    چشم. نمیپرسم.
    ممنونم .
    :)
    پاسخ:
    :)
    بله بله، بنده شیرازی میباشم :)
    پاسخ:
    آم قناااارییییی...
  • بوتیمار ...
  • بیمزه
    :)
    پاسخ:
    خودم میدونم :)))
  • آقای مربّع
  • چرا این جمله ؟
    پاسخ:
    بنده خواب خیلی دوست دارم. در راستای مبارزه با خواب بی موقع..
    آقا تو خیلی واردی به لهجه ما!!! :)
    باریکلللو :)
    پاسخ:
    اختیار دارین..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی