خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

فعلا کارهای زیادی دارم..

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

کارهای زیادی هست که باید قبل از عاشق شدنت انجام بدم

ولی نه خیلی سخت.. مثلا برم شریف.

اما کارهای مهمتری دارم برای بعدش

ولی نه زیاد ،

مثلا سیگارو بعد از عاشقت شدن ترک میکنم..


           # پرویز مهربان #

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۸)

کاش عاشق شدن قبلش به آدم فرصت میداد ‌...
پاسخ:
امیدوارم بده....

i hope so.....
امیدوارم بده و یکهو غافلگیرتون نکنه :)
پاسخ:
ممنونم :)
  • آریانا م.ف
  • این ت یه ابهامی توشه . عاشق شدنت...
    این ت خیلی چیزا رو عوض میکنه.
    خیلی خوب بود
    پاسخ:
    آره... دقیقا.
    ممنونم که دقت میکنین..
  • شملیــا ●○●
  • عاشقی ....
    پاسخ:
    ...
    گاهی وقتا رسیدن شروع دل کندنه
    امیدوارم کسی رو پیدا کنید  و بهش برسیدکه کمی بیشتر از عشق شمارو بفهمه
    و رسیدنتون هم از اون دسته نباشه
    به هرحال اتفاق مال افتانه
    امید هم واسه از دست ندادن
    چرا که حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد...
    پاسخ:
    کمی بیشتر از عشق :) خدا از دهنت بشنفه... :))
    ممنونم :)
    :)
    پاسخ:
    :))
    سیگارو حتما ترک کن وگرنه یا میکشتت یا ....
    پاسخ:
    فعلا کارای زیادی دارم , :|

    یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    :)))))))))))))))))
    کاش عشق در میزد!!!!
    ولی متاسفانه همینطوری سرشو میندازه میاد تو!!! یهو نگاه میکنی میبینی نشسته بغل دستت داره فوتبال میبینه و تخمه میشکنه... تخمه که نه... شاید دل، شاید سر، شاید هم ....!!!!!

    + کلا سیگار خوب نیست ولی!!!!
    پاسخ:
    اگه در هم نزنه لا اقل به وقتش بیاد :) , آره یهوییشو هستم , فقط فعلنا نیاد :))


    + میدونم
    چه قشنگ
    پاسخ:
    قابل شما رو نداره...
    این سیگار اصلا خوب نیستا.حالا از من گفتن! :دی
    پاسخ:
    من که سیگاری نیستم بابا اینجا الکی مثلا سیگاریم :))))))))))))))))))))))))))))
    عِعشق؟!
    هوا هنوزم دونفرس :/
    پاسخ:
    آره.... مثل زرءشک...... !
    به خاطر همینه خیلیا از پاییز بدشون میاد , لامصب خیلی دونفرس :))))))
    ترک سیگار ینی [ :))))) ]

    متاهل که بشی، خیلی از این چیزا از سرت میپره، تا نشدی انجام بده..
    پاسخ:
    نه بابا الکی نوشتم . من اصلا از سیگار بدم میاد :|
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • هوم!
    سیگار...
    چیز خوبی نیست
    علاوه بر اون
    ع+ن قضیش هم در آوردن این جغله ها!!!
    پاسخ:
    موافقم شدیدا...

    آره واقعا ع+ن شو در آوردن ...
    اهان:)
    ندیده بودمش..کافیه همینقدر:)مرسی
    پاسخ:
    خواهش :)
    بعضیا هستن بهشون سر میزنی بهت سر نمیزنن!!!! چرا واقعا؟!!!!
    پاسخ:
    مثلا من؟
    بعضیا هم هستن شاید دیر بیان سر بزنن ولی حتما سر میزنن . مثلا من.
    :)
    پاسخ:
    :)
    وقتی میاد تو زندگیت، سیگارتو ترک می کنی.
    وقتی میره....
    پاسخ:
    زندگی رو....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی