خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

دغدغه فهمیدن دارم فقط..

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ق.ظ
دوست دارم یه روز
یه جای خوب تاریخ اسمم موندگار بشه
که حتی تو درسای دبیرستان هم اسمم باشه
تا بعضیا بفهمن بابا اگه ما خیلی بهتون بها میدادیم سر  این نبوده که ما خیلی کوچیکیم..

البته ما دلمون برا اون بعضیا میسوزه که ندونسته از دنیا نرن وگرنه خیلی هم مهم نیستن..
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

جدا از بحثای دیگه ...
من اصلا دوست ندارم اسمم تو کتابای دبیرستان باشه!
کلی نفرین میشم :|
پاسخ:
تازه منظورم اون اسمایی هست که باید حتما حفظ بشه.....

آیا فحش بچه صلوات نیس؟؟

+ چقدر ثواب جمع کنم ..
+ چرا به ذهن خودم نرسید؟؟ من رفتم دانشمند بشم..... :))))
آررره یه این فکر نکرده بودماااا
هرچی بیشتر فحش بخوری واسه کار درستت ارتقا درجه پیدا میکنی :دی
الان منم دیگه دوست دارم اسمم بره به اون کتابا :)))
پاسخ:
یعنی اصن دوراندیشی و علمم دهن خودمو هم آسفالت کرده...

حیف که کسی نیست کشفم کنه:)))))))))))))))))))
حیف شدین شما اصن :دی
پاسخ:
اره ... باید فرار مغز ها کنم... :))
  • شملیــا ●○●
  • کشف خواهید شد ... بزودی :-p
    پاسخ:
    به قول شیرازیا  : آم زرشک............
    میگما دغدغه دیگه ای داری بگو تعارف نکن :|
    پاسخ:
    نه به خدا ... تعارف نمیکنمااا ولی..
    اصن...
    حالا ..باشه .. میگم . بعدا میگم... .
    الان چیزی یادم نمیاد :))))

    پوووفففف....
    هوا چرا اینجوری شده اخه؟! :/
    پاسخ:
    من از طرف آب و هوا از شما عذر خواهی میکنم که اینقدردونفرس.. :)

    کاش دونفره بود شده سه چار نفره:((
    پاسخ:
    :_: :))))
    خیلی هم خوب :-)
    پاسخ:
    واقعا؟

    از  این  چیزا خیلیا مینویسن که یه روز فلان میشم و اینکارو میکنم و اونکارو میکنم بعد هیچی هم نمیشن:)
    خودم احساس کردم یخورده خز شده این پسته
    نیست؟؟
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • منم عاشق اینم که وقتی بزرگ شدم آدم مهمی شم:)

    پاسخ:
    خوبه پس اون بالا ها میبینمتون :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • ولی خب میدونم که نمیشه!
    فقط دوستش می داری ام!
    بترکونم یه کاری کنم دستم بره تو جیب خودم!
    والا!
    با این مملکتشون:/
    پاسخ:
    والا با ای نوناشون :)))))))))
    در جوابت فقط دو کلمه میگم

    امید...
    تلاش..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • تلاش رو که همه جوره دارم
    ولی امید رو نه!
    پاسخ:
    انتظار داشتمبرعکسشو بگی :|

    ولی تو که تلاشو داری امید هم داشته باش ..
    به قول یکی از دوستان: آدمی با امید زندس :)

    تلاش سخته ولی وقتی امید داشته باشی تلاش آسونتر میشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی