خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

مثلا آبان...

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ق.ظ

بعضی وقت ها باید تنها رفت..

حتی اگر پاییز باشد

حتی اگر امروزباشد

حتی اگر آبان باشد

حتی اگر باران باشد

حتی اگر تهران باشد

بعضی وقت ها باید تنها ماند...

حتی اگر تهران باشد

حتی اگر باران باشد

حتی اگر آبان باشد

حتی اگر امروز باشد

حتی اگر پاییز باشد

ولی بعضی وقت ها باید

باشد ،

مثلا امروز...

مثلا پاییز...

 #یکی دیگر#


  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

  • آریانا م.ف
  • گاهی دل ادم از بعضی نوشته ها میگیره
    دلم گرفت
    پاسخ:
    شرم بر من ....
    نصف شبی:/
    پاسخ:
    پیش میاد دیگه....
    مچکر:)
    پاسخ:
    :)....

    مثلا امروز...

    مثلا پاییز...

    هییییییییییییییییییییی از پاییز متنفرم فصل غم دار مسخره

    پاسخ:
    .......
  • محسن رجب پور
  • خیلی قشنگ بود.
    پاسخ:
    ممنونم  :).
    بله شما بسیار لطف دارید.... . درست شد /
  • آریانا م.ف
  • نه بابا.
    این دلگیری گاهی لازمه. شده گاه دلت بخواد دلت بگیره؟
    پاییز فصل مشهور به افسردگی خدایا پاییزمان را به خیربگذران
    پاسخ:
    واقعا...
    حتی اگر پشم ریزون 😢👍
    پاسخ:
    سلام همان یکی  :)
    آره ..... :)))))))
  • فاطمه یعقوبی
  • همه افسرده شدن :/ 
  • شملیــا ●○●
  • عه من کامنت ندادم یعنی ؟
    ولی من یادمه کامنت دادم
    عجبا :)
    پاسخ:
     اختیار دارین.. همین که دنبال میکنید یه دنیا ارزش داره...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • هعی!
    شعر خوبی بود!
    تونستم درکش کنم:)
    پاسخ:
    ممنونم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی