خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

شاید یه روز ما هم یاد گرفتیم...

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

شنا , مرا آشناست

و تمام ماهی های این حوالی...

از آن روزی که در دریای موهایت قایق تنهاییم دچار طوفان شد.

           #علیرضا حاصل زاده#

  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

:)
پاسخ:
:)
  • فاطمه یعقوبی
  • محشر بود :) 
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))
  • سیـن بـانو ...
  • یاد این متن افتادم .. از سیامک تقی زاده :

    نشست تو ماشین، دستاش مى لرزید، بخارى رو روشن کردم. گفت ابراهیم ماشین ات بوى دریا میده ، گفتم ماهى خریده بودم. گفت ماهى مرده که بوى دریا نمیده ، گفتم هر چیزى موقع مرگ بوى اون جایى رو میده که دلتنگشه، گفت من بمیرم بوى تو رو میدم؟
    پاسخ:
    woOW  ....  O_O
    عالی..
    :)
    پاسخ:
    ::)
  • شملیــا ●○●
  • خیلی قشنگ بود مثل همیشه :)
    پاسخ:
    ممنون :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • قشنگه:)
    بی نهایت!
    پاسخ:
    یخورد فلسفی شده احساس میکنم O_O :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • نه فلسفی نشده
    فلسفی شده بود میگفتم:)
    پاسخ:
    خوبه پس :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی