خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

خواجه نور به قبرت بباره...

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

 

                          ز چشمت جان نشاید برد کز هر سو که می‌بینم

                                        

                                                کمین از گوشه‌ای کرده‌ست و تیر اندر کمان دارد

 

 

                          خدا را داد من بستان از او ای شحنه مجلس

 

   که می با دیگری خورده‌ست و با من سر گران دارد....

 

پ.ن 1: شحنه یعنی: داروغه, محتسب

پ.ن2: باور کنین دوست دارم بیشتر شعر طنز بنویسم براتون ولی این رادیو چهرازی... 


دریافت
  • یکی دیگر

نظرات  (۷)

عجب چیزی بود..:)
ممنون..
پاسخ:
:)
  • مهدی اصغری
  • لایک
    پاسخ:
    :)
    کمین از گوشه ای کرده ست و تیر اندر کمان دارد ...
    چه زیبا :))
    پاسخ:
    واقعا...
  • آریانا م.ف
  • عاشقه این بیت هام.
    فایل صوتی هم خوب بود. چی بگم والا
    پاسخ:
    ممنون .
    والا :)
    لایک
    این رادیو چهرازی خون به جیگر من می‌کنه
    پاسخ:
    آی گفتی..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی