خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

آیا...

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۰)

  • فاطمه یعقوبی
  • یس 
    پاسخ:
    good for you..
    خودتون آیا؟:|
    پاسخ:
    انتظار نداشتم اینو  بپرسید ;

    حداقل دوست دارم ...
    چی؟؟؟
    بابا واسه ما بی سواد ها هم یه ورژنی بذار دیه!!
    شما رویای خود را زندگی می کنید؟؟؟

    پاسخ:
    خخخخخ

    شما که استادی نفس خانوم...

    آیا شما رویایتان را زندگی  میکنید؟

    یه خورده فلسفیه ! :) ( فکر کنم یعنی: چیزایی که تو رویاهاتونه رو  تو زندگی بدست میارید؟) یه همچین چیزی..

    البته این برداشت منه :|


    No...
    پاسخ:
    oh shet....
    من رویارو زندگی نمیکنم سعی میکنم رویامو به واقعیت تبدیل کنم
    زندگی تو رویا ادم و عقب میندازه حتی از داشتن واقعیه اون رویا..زندگی تو رویا یعنی باخت در واقعیت
    پاسخ:
    موافقم. 
  • شملیــا ●○●
  • آیا من رویامو زندگی میکنم ! !
    :)
    پاسخ:
    آیا؟
  • دختر همساده
  • :(
    Unfortunately not!
    یس یس آی لیوینگ این مای دریمز اوری نایت اوری دی
    ...
    حتی آهنگ وبم هم اسمش هست Dream :)
    پاسخ:
    please live youre dream. dont live in dreams....

    البته این نظر منه..
    اره تقریبا
    پاسخ:
    چرا تقریبا؟
  • آریانا م.ف
  • هنوز واسه ول کردن و زندگی نکردن تو رویاهام خیلی زوده تازه 19 سالمه.
    ایشالا هیچکس رویاشو فراموش نکنه و به عبارتی مسوول رویاهای دیگران نشیم انقدر که رویامونو فراموش کنیم.

    پاسخ:
    ایشالا ....

    و آمین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی