خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

جای خالی سلوچ

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ق.ظ

سلوچ 

.

.

.

.

بیا با هم معامله کنیم,


من قول میدهم که انقلاب را سیزده سال به عقب برگردانم


تو هم قول بده که برگردی....


...

#خودم#


پ.ن: جای خالی سلوچ ; رمانی از محمود دولت آبادی هست .

نظرات  (۵)

  • شملیــا ●○●
  • جالب انگیز ناک بود
    یاد تاریخ ادبیات دبیرستان افتادم
    پاسخ:
    اوهوم...
    نظر خودم اینه که ناز نفسم...
    "کلیدر " پیشنهاد میشود.

    پاسخ:
    ممنونم.  گذاشتمش برای روزهای خاص..
    کنکورخر است
    وقت ندارم:/
    البته وقت تلف شده هم زیاد دارم:/
    انقد کتاب و کلاساو تفریحات مختلف گذاشتم برا بعد کنکور:/
    پاسخ:
    تو برا کنکورمحکم بخون من قول بهت میدم بعدش به همش میرسی......
    خیلی خیلی قشنگ بود به خصوص اون قسمتش که میگه تو هم قول بده بر گردی :)
    پاسخ:
    و ای کاش برگره....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی