خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اعصاب ندارم کسی باهام حرف نزنه

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ق.ظ

بی مزه ام اصلن مثل سپستون

 ریشامو گذاشتم برای زمستون

 درست میشن همه چیز از فزدا

اگر هم نشدن بدون میکنمشون....

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۲)

درست اعصاب ندارین اما غلط املایی دارین میشین 19....دی
پاسخ:
امروز ده بار از روش مینویسم... :)
قشنگ بود
پاسخ:
:)...
  • آریانا م.ف
  • خوب میدونم تو چنین مواقعی باید چیکار کرد... 
    پاسخ:
    مثلا باید چیکار کرد؟؟؟
    یا حرضت عباس :| 

    پاسخ:
    :|
  • آریانا م.ف
  • این دیگه هنر منه که میتونه ادمای این مدلی رو رو فرم بیاره. نیمشه بیان کرد
  • آریانا م.ف
  • :D
    (الحاقی به کامنت بالا)
    پاسخ:
    بابا هنرمند، دست ما رو هم بگیر... :) (الحاقی به نظر شما:D )
  • شملیــا ●○●
  • هاع ؟ !
    پاسخ:
    گفتم که اعصاب ندارم..... 
  • آریانا م.ف
  • تو هر خانواده ای یه ادم با روحیات من باید وجود داشته باشه. خوراک انرژی:دی
    پاسخ:
    یکی هم باید مث من وجود داشته باشه ..
  • آریانا م.ف
  • اره دیگه یکی مثه تو که بتونم درمانش کنم :دی
    (الحاقی: شوخی میکنم)
    پاسخ:
    والا..:)
    خب این بیشتر به رپ خونی های تیک تاک میخوره :/


    پاسخ:
    ممنونم از حمایت های بیدریغتون....... :|
    یا پنج تن!!!!!بعد این همه وقت معنی اصلی شعر فهمیدم عجب منحرفانه پیش رفته واااااااای
    پاسخ:
    :)))))): نه بابا !  معنی کلی شعرو در نظر بگیرید اصن هم منحرفانه نیس....

    من!
    انحراف؟!!!!!!
     

    من دارم واقعیت رو میگم
    میتونی ازم بخوای بهت دروغ بگم
    دروغ دوست داشتنی که به مذاقت خوش بیاد
    خودتو گول بزنی یه جورایی :-"

    پاسخ:
    من ناراحت نشدم که ! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
     شوخی کردم ..

    ممنونم که نظرخودتو میگی .. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی