خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

من به نظرات دیگران احترام میذارم..

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ

الان که گذاشتم ریشام یخورده بزرگ شدن ، نظر هرکی رو میپرسم  یا میگه بزنش یا سکوت میکنه..

.

.

.


.

.

.

..

.

.

منم به احترام اونایی که سکوتو رعایت کردن نزدمش :)))))))))))))))


پ.ن: بی مزه بود میدونم

پ.ن2: الان پشیمونی از اومدن اینجا میدونم

پ.ن3: اشکال نداره بعدا تلافی کن....

پ.ن4: اصلا اگه میخوای در جوابم برو لامپو خاموش کن :)))

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۱)

این کلید برق کجاست پس؟! :))))
پاسخ:
خخخخخ دوره لامصب ... :)
بزن این ریشارو برادر من..:|
جدای از شوخی، شخصا علاقه دارم یه ته ریش با انکارد بالا و پایین داشته باشم.
پاسخ:
دوسشون دارم.. :)
  • دختر همساده
  • شما آقایی؟؟؟
    چرا تا حالا فکر میکردم خانمی؟؟؟
    پاسخ:
    از بسکه روحم لطیفه. شما هم سعی کن بخش درباره من رو یک نگاهی بندازی....
  • آریانا م.ف
  • مرد باس ریش داشته باشه چه بهش بیاد چه نیاد. اصلا مرد باید زشت باشه. حالا چه خوششون بیاد چه نیاد:D
    هیس
    پاسخ:
    اینا از اون خصوصیتای ناب جنوبیاس... 
  • شملیــا ●○●
  • یا خدا :)
    معذرت میخوام من بعضی وقتا یه چیزایی گفتم ، فک کردم خانومی ! اصلا نمیتونم تصور کنم مذکری
    پاسخ:
    راحت باش .. انسانیت بالاتر از جنسیته... اینستام تو بخش درباره من هست نمیخواد تصور کنی....
  • فاطمه یعقوبی
  • خل و چل
    پاسخ:
    نظر لطفته.. 
    اصلا احترامتون ما رو کشته ... دی

    پاسخ:
    لامصب این احترام تو ما نهادینه شده.....
    از کدوم ریشا؟!
    ازین جدیدا که از قد طرف هم بلنده یا ته ریش یا یکم بیشتر از ته ریش؟! :/
    پاسخ:
    فعلا داره رشد میکنه... تا ببینیم عاقبتش چی میشه..
    ریش که بزرگ نمیشه!
    بلند میشه
    پاسخ:
    ریش ما بزرگ میشه.. :)
    خخخخخخخخخخخ برخی از دوستان چه ذهن پاکی دارن لامصبا من از همون اول فهمیدم مذکری بس که منحرفی در وجودم رخنه کرده خخخخخخخخخ
    فدا ذهن پاکشون خخخخخخ
    ریش!! چیز جذابی هست اما واسه بعضیا برخی از اقایون اصن ریش بهشون نمیاد اصن
    لامپ هم خاموش کردم.
    پاسخ:
    سلام منحرف... :)
  • بانو ف تک نقطه
  • ای بابا چه مصیبتی پس .. :)

     

     

    خیلی ممنون آقا .. :)

    پاسخ:
    .. :((((((
    .
    .
    .
    :|  خواهش میکنم بانو ف تک نقطه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی