خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

خر بیار و بار کن..

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

از لبانش این همه عشوه که ریزد، خر بیار و بارکن

رند لولم توی فنجان فالکی زد ، خر بیار و بارکن

ما به شوخی دلبری شیرین سخن میخواستیم

آنور دنیا رخش بنمود! یا ایزد ، خر بیار و بار کن

بازیکن تیم نمیدانم کجا روزی عاشق گشت آنهم از قضا

توپ را بیرون از یک گل خالی زد ، خر بیارو بارکن

نیچه دوران جوانی را به دنبال حقیقت گشت

اما آخرش دیوانه شدو ساز میزد, خر بیار و بار کن

بیدار چو گشتند همه شهر ,خواب رفتیم و خوابید

و بترسید از آنروز که برخیزد , خر بیارو بار کن...


         #خودم#


پ.ن:از تمام صاحبنظران , کارشناسان, وبلاگ نویسان, اونایی که الکی دارن ول میچرخن تو این وبا و عموم مردم شریف پرور دعوت میشود که نظراتشونو در مورد قافیه, عنوان , وزن, وزن عروضی, وزن اجتماعی, سنگینی جملات و غیره در قسمت نظرات ، نظر کنند

 پ.ن 2: تصحیح شد.

  • یکی دیگر

نظرات  (۴)

  • آریانا م.ف
  • عالی واقعا عالی اما از نظر هجا بندی و وزن شعر ایراد داشت فک میکنم. بر چه وزنیه؟
    پاسخ:
    وزن ساختگیه
    تو پرانتزم بعدا درست میکنم فعلن جز شعر نیس
  • شملیــا ●○●
  • عنوانش ؟ ؟ زیبا بود
    چه جالب بود
    لاییییییک
    پاسخ:
    :)
    اینکاره نیستم که بخوام نظر کارشناسی بدم ولی تو جایگاه یه خواننده خیلی خوشم اومد، عالی بود..
    پاسخ:
    همین بسه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی